• Anonym (Kvinna)

    Ha sex innan efterkontroll!?

    Ja som frågan lyder.

    Att ha sex innan efterkontrollen? Hur länge väntade ni? Gick ni på kontrollen först!? Ah allt de där :)

  • Svar på tråden Ha sex innan efterkontroll!?
  • caveat emptor

    Vi hade sex innan efterkontrollen. Födde 14 mars och min efterkontroll var i mitten av juni så...

    Väntade nån vecka efter att avslaget försvann, det gick finfint.

  • Anonym (Kvinna)
    caveat emptor skrev 2016-07-12 18:59:00 följande:

    Vi hade sex innan efterkontrollen. Födde 14 mars och min efterkontroll var i mitten av juni så...

    Väntade nån vecka efter att avslaget försvann, det gick finfint.


    Ah va bra :) lite så ja känner.. Födde i början på juni o har efterkontroll först o slutet på augusti. Så du tycker ja kan köra på?
  • Nonym

    Vår tös kom femte april. Vi hade sex i slutet av april..

    Bara DU känner dig redo och vill så är det bara att köra på.. har du fortfarande avslag så använd kondom.. och glöm inte glidet!!

  • Anonym (Kvinna)
    Nonym skrev 2016-07-12 19:40:49 följande:

    Vår tös kom femte april. Vi hade sex i slutet av april..

    Bara DU känner dig redo och vill så är det bara att köra på.. har du fortfarande avslag så använd kondom.. och glöm inte glidet!!


    Nä avslaget slutade för ca 3v sen.. Så bra :)
  • caveat emptor
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-12 19:21:07 följande:

    Ah va bra :) lite så ja känner.. Födde i början på juni o har efterkontroll först o slutet på augusti. Så du tycker ja kan köra på?


    Ja, kör på Dessutom gjorde inte bm nån gynkontroll på mig men det gick bra ändå. Ta det bara lugnt och avbryt om det gör ont.
  • Anonym (Kvinna)
    caveat emptor skrev 2016-07-12 21:32:00 följande:

    Ja, kör på Dessutom gjorde inte bm nån gynkontroll på mig men det gick bra ändå. Ta det bara lugnt och avbryt om det gör ont.


    Tack för rådet :)
Svar på tråden Ha sex innan efterkontroll!?