Inlägg från: sigfrej |Visa alla inlägg
  • sigfrej

Pendlar 1, 5 tim enkel väg

Hej! någon mer än jag som pendlar 1,5 timme eller mer enkel väg till till jobbet? Vill ha någon att beklaga mig för och som förstår mig på den punkten. Skulle vara himla skönt att känna att jag inte är ensam (förutom då de som jag tar tåget med förståss)

• Svar på tråden Pendlar 1, 5 tim enkel väg
  • sigfrej

Åh fan! Jag har bara jobbat 1,5 år. Värst på vintrarna när det är mörkt. Vad brukar ni hitta på om ni åker buss eller tåg för att fördriva tiden? Förutom att sova som jag gör oftast ha ha

• sigfrej

Hinner i med vardagen? Och hinner ni med att göra något kul eller träffa vänner? Jag känner att jag inte riktigt hinner sånt.

• sigfrej

Okej ja det låter ju bra att vi är överens om att det e jobbigt hehe. Får se hur länge jag står ut. Detta är mitt första heltidsjobb och första fasta jobb. Tyvärr ont om jobb i min bransch så får se.

Men i kan väl peppa varann här i tråden eller så. Om det är någon som är sugen på att starta en Facebook grupp så kanske man kan göra det hehe. Ta bilder på sina tråkiga resor osv.

• sigfrej

Oj ja att köra skulle jag aldrig klara. Är så trött på morgnarna att jag knappt ser nåt. Lite zombie. Går upp klockan tjugo över fem och tar bussen kl 6. Äter frukost på tåget sen.

Svar på tråden Pendlar 1, 5 tim enkel väg