Dejta samma sjärntecken - går det ens?
Min man är våg precis som jag och vi har varit gifta i 12 år och har barn.

Min man är våg precis som jag och vi har varit gifta i 12 år och har barn.

Tänk tvärtom.. Många par som enligt zodiaken ska vara perfect match klarar inte av ens tre dejter innan de går isär...

Tack för alla svar. 
Jag förstår att alla inte tror på astrologi lika mycket som jag men syftet med den här tråden var att få hjälp med mitt problem just ur ett astrologisk perspektiv och min förhoppning var att vi kanske kunde prata lite om relationer mellan olika stjärntecken överlag.Jag tycker det känns onödigt att så många har en så trångsynt inställning till detta, är det inte mina känslor som räknas? Jag är bara rädd att jag ska bli sårad och vill inte utsätta mig för det i onödan om jag kan undvika det.

Hittar inte artikeln jag söker, tror det var den kända Benny Rosenquist som förklarade och varnade för faran med zodiaken. Att man omedvetet uppfyller sin egen profetia. 
.
Om tex det i stjärnorna står att två lika tecken inte är kompatibel så kommer man omedvetet låta de negativa energierna påverka en så att det BLIR ett förhållande som inte håller. Då är det inte stjärnorna som styr utan du själv.

Fast... När jag kollade på hans hemsida stod det inget om zodiaken utan bara om änglar och guider och sånt nonsens tror jag verkligen inte på. Min kille är inte död, jag behöver inte tips från ett medium.