• TvillingSjälar8791

Dejta samma sjärntecken - går det ens?

Hej kära FL-are jag har ett stort intresse av zodiaken men nu känner jag mig lite bortkommen. För första gången i mitt liv dejtar jag nån med samma stjärntecken som jag själv (jag är tvilling). Allt verkar bra än så länge, han är intelligent, rolig, charmig och lätt att umgås med.

Men nu tänker jag att man kanske tar ut varandra med tiden och att vi kanske kommer framhäva varandras dåliga sidor. Allt verkar ju så bra men jag kan inte låta bli att va orolig.

Har ni nån erfarenhet av att dejta samma stjärntecken som er själva? Hur gick det?

Tacksam för svar!

tvilling, zodiak, dejtingtips
  • Svar på tråden Dejta samma sjärntecken - går det ens?
  • Carambolan

Både jag och min man är oxe och det har hållit genom 15 år och tre barn i alla fall.

• U never saw me

Även om ni är samma stjärntecken så är ni fortfarande två individer. Ingen är exakt likadan som den andre. Leta inte problem där det inte finns några.

• Aikido

Jag har petat runt lite i sumpen och läst lite i inälvorna på en överkörd gråsugga jag hittade och finner att:
    Den du dejtar är inte den han utger sig för att vara. Han kuskar runt på falskt leg. och är egentligen Lejon.

• Fjäril kär

Tänk tvärtom.. Många par som enligt zodiaken ska vara perfect match klarar inte av ens tre dejter innan de går isär...

• Aniiee

Nä, det är omöjligt. OM man är vidskeplig och letar fel, altså...

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • s87s

Jag & min sambo är oxar båda två . Funkar än iaf

• Dorian Ertymexx
    Carambolan skrev 2016-07-21 18:07:25 följande:
    Både jag och min man är oxe och det har hållit genom 15 år och tre barn i alla fall.
    Haha, jag och min flickvän fyller år samma dag (men hon är några år yngre), och vi har också hållit i snart femton år. Inga barn dock, men det är medvetet val.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Claara

Varenda kille jag dejtat och varit ihop med har haft samma stjärntecken som jag.

• hännrick

Du kanske ska sluta dejta stjärntecken och börja dejta personer

I wish you blue birds in the spring, to give your heart a song to sing
Svar på tråden Dejta samma sjärntecken - går det ens?