Inlägg från: ally01 |Visa alla inlägg
  • ally01

BF April 2017

Hej! Jag och min sambo (25&27 år) har plussat och enligt NC har vi bf den 5e April som några andra av er:) vi kommer från västerbotten och det var vårt fjärde försök. Nu hoppas vi på att allt utvecklas som det ska och att pyret ska vilja stanna kvar hela graviditeten:)

• ally01
    lottaliten skrev 2016-07-26 08:50:50 följande:

Berätta gärna om era symtom! :)

Jag upplever mest ömma och svullna bröst:) känner även av lite stickningar och mens liknande smärta i barnmagen. Går in i v.5 nu:)
  • ally01
    Amandaha skrev 2016-07-26 08:50:00 följande:

Tack! :) Nja, jag har en konstig smak i munnen (metall) annars inga symptom än :)

Jag skulle dock verkligen behöva lite tips...min bästa vän vill ha med mig ut och dricka vin till helgen, jag vill dock inte berätta att jag är gravid riktigt än. Har ni några bra tips på bra bortförklaringar :)?

Jag gick och smygköpte alkoholfritt vin ute på en bar förra helgen:) ingen som märkte nått.
  • ally01
    Aprilsthlm skrev 2016-07-27 11:43:36 följande:

Så orolig just nu.

Hugger massa på vänster sida av magen... gör riktigt ont!! :( :( inge blod men så orolig! Ringde men de sa bara att jag skulle avvakta... någon som känner igen det?

Så har även jag nu, mest igår egentligen. Avtagit lite idag:) fick även en pytteblödning. Var till läkaren idag och hon hittade ingenting ovanligt. Det är ju för tidigt för att se något i livmodern ännu men fick en tid igen om två veckor för säkerhetsskull:)
Svar på tråden BF April 2017