• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • iris b

Hej! Jag plussade igår 23/7, två dagar före bim, och har bf 5 april enligt mina uträkningar. ????

• Norbottensfia

Hej! Är helt ny på denna sida, 30 år gammal fr Norrbotten. plussade för ett par dagar sedan och är vad jag räknat vecka 5+0. Enligt min app borde det bli bf ca 1 april om allt går vägen.. ?

Första barnet för både mig och mannen, det var planerat. Mycket tankar och lite orolig såklart för MA när man läser runt. Hade cravings efter en massa olika ostar och hade sura uppstötningar samt mycket märkliga drömmar för nån vecka sen men nu känner jag inget alls och mår hur bra som helst .... nästan så man blir orolig, har det stannat av, ska det vara så här osv.. :)

• Eloons
    iris b skrev 2016-07-24 21:07:28 följande:

Hej! Jag plussade igår 23/7, två dagar före bim, och har bf 5 april enligt mina uträkningar. ????

Hej! Va kul! Jag har använt Natural Cycles och enligt appen har jag BF 5 april jag med! :)
  • Eloons
    Norbottensfia skrev 2016-07-24 21:15:36 följande:

Hej! Är helt ny på denna sida, 30 år gammal fr Norrbotten. plussade för ett par dagar sedan och är vad jag räknat vecka 5+0. Enligt min app borde det bli bf ca 1 april om allt går vägen.. ?

Första barnet för både mig och mannen, det var planerat. Mycket tankar och lite orolig såklart för MA när man läser runt. Hade cravings efter en massa olika ostar och hade sura uppstötningar samt mycket märkliga drömmar för nån vecka sen men nu känner jag inget alls och mår hur bra som helst .... nästan så man blir orolig, har det stannat av, ska det vara så här osv.. :)

Hej! Va kul, det är första här med :) jag har också läst runt litegrann, jag kommer nog vara lite orolig inför första ultraljudet och så man ser ett litet hjärta men jag vill inte att oroligheten tar över glädjen... Även fast jag inte riktigt fattat än att jag faktiskt är gravid :)
  • November83

Hej! Fick mens igår å får satsa på nästa månad. Går det vägen blir det bf 28 april. Hoppas innerligt! Försök nummer 8 å 2 MF..... Ber till fertilitetsgudarna på mina bara knän!

Stoooort grattis till er som plussat :)

• Eloons
    November83 skrev 2016-07-24 21:20:52 följande:

Hej! Fick mens igår å får satsa på nästa månad. Går det vägen blir det bf 28 april. Hoppas innerligt! Försök nummer 8 å 2 MF..... Ber till fertilitetsgudarna på mina bara knän!

Stoooort grattis till er som plussat :)

Hej! Jag håller tummarna att det blir din tur nästa månad!! :)
  • November83
    Eloons skrev 2016-07-24 21:29:12 följande:

Hej! Jag håller tummarna att det blir din tur nästa månad!! :)

Tack :) hoppas samma sak upprepas denna gång, en mens efter MF så plussar jag. Försöker skärpa till livet å leva sundare, blir ju nojjig det är något jag gör som orsakar att det inte vill stanna kvar.... Grattis igen alla som plussat å hoppas jag kan återvända den 20/8 med glada besked å får joina er :)
  • ally01

Hej! Jag och min sambo (25&27 år) har plussat och enligt NC har vi bf den 5e April som några andra av er:) vi kommer från västerbotten och det var vårt fjärde försök. Nu hoppas vi på att allt utvecklas som det ska och att pyret ska vilja stanna kvar hela graviditeten:)

Svar på tråden BF April 2017