Inlägg från: Desahn |Visa alla inlägg
  • Desahn

BF April 2017

Hej! Plussade idag och har försökt beräkna och bf är 6 april 2017! Har ni skapat någon Facebook grupp ännu? Grattis allihopa för era plus! :)

• Desahn
    lottaliten skrev 2016-07-27 09:46:58 följande:

Dagens dummaste fråga: Men är BIM+1 en dag före eller efter beräknad mens? Har svårt att lära mig det där..

Jag tror det är bim+1 mensen är en dag sen! Bim-1 det är en dag tills mensen kommer. Rätta mig om jag har fel :)
  • Desahn
    Aprilsthlm skrev 2016-07-27 11:43:36 följande:

Så orolig just nu.

Hugger massa på vänster sida av magen... gör riktigt ont!! :( :( inge blod men så orolig! Ringde men de sa bara att jag skulle avvakta... någon som känner igen det?

Känner av samma :) det är nog växtvärk. Är det första barnet? Det drar, stramar lite.
    Helt normalt!
  • Desahn
    Aprilsthlm skrev 2016-07-27 15:20:12 följande:
    Hej!

Ja det är första barnet, så eftetlängtat :) <3

Är det ditt första? :)

Åh, hoppas det bara är ordentlig växtvärk!
    Förstår det! Grattis :)

Det är andra barnet för mig :) kommer ihåg att de stramade och drog i magen länge under graviditeten :D är nog inget att oroa sig för <3
  • Desahn
    frokenY skrev 2016-07-28 10:40:21 följande:
    Kul med grupp!! :) Gör ni den hemlig så det inte dyker upp "har gått med i bebis april 2017" i ens logg :p
    Man behöver inte göra den hemlig för det :) bara "sluten" :)
  • Desahn
    mariama skrev 2016-07-28 11:42:38 följande:

Det kanske är skönt med hemlig grupp såhär tidigt, den kan ju vara sluten senare! Är den bara sluten så kan man ändå se medlemmar,t.ex ens facebookvänner!

Ja, visst kan man ha sluten i början :) men dina fb vänner kommer aldrig se att du är medlem i en sluten grupp. Bara om de själva skulle vara med i gruppen
Svar på tråden BF April 2017