BF April 2017
Hoppar nog också in här nu, har plussat på BIM-5 så det är svagt men syns ändå! Väldigt roligt men också lite läskigt! Första försöket, andra barnet (första barnet föddes i feb-15) :)
Hoppar nog också in här nu, har plussat på BIM-5 så det är svagt men syns ändå! Väldigt roligt men också lite läskigt! Första försöket, andra barnet (första barnet föddes i feb-15) :)
Hej allihopa. Jag plussade för en och en halv vecka sedan och har bf runt den 28/3. Har dock flyttats på RUL med båda tidigare så räknar kallt med en april bebis. Är det okej om jag är här med er också?
Om ni vill kan jag skapa en hemlig fb-grupp för oss. Eller har någon redan gjort det? :)
Det kanske är skönt med hemlig grupp såhär tidigt, den kan ju vara sluten senare! Är den bara sluten så kan man ändå se medlemmar,t.ex ens facebookvänner!
Ja, visst kan man ha sluten i början :) men dina fb vänner kommer aldrig se att du är medlem i en sluten grupp. Bara om de själva skulle vara med i gruppen
Vad har ni för tankar och funderingar kring kub? Och hur gamla är ni? :)
Här erbjuds alla kub och jag tror jag kommer kolla för att jag ska vara förbered om det är något (kommer att behålla oavset). Men även för att bli lugnad att hjärtat slår ( kub görs här v.12 å vanliga ultraljudet först v.18) då jag är väldigt orolig. Men alla ska göra som känns rätt för dem :)
Vad är en doppler? :)
Är 23 år och bor i Skåne och är i vecka 6! Så BF (om allt går som det ska vill säga, då jag är livrädd för missfall) är i början av April 2017! Vill gärna vara med i er FB-grupp och följas åt :)
Hej!
Plussade i måndags och tror vd blir i april ???????? Väntar vårt 4e barn! Är livrädd för MF, då vi hade ett i maj i år..
Vill gärna vara med i Fb gruppen! Hur gör jag för att komma med?
Ha en bra kväll!
/Cattis
Hur kommer jag åt gruppen på fb?!
Hej gullisar! Plussade igår morse, bim imorgon söndag 31/7. Har en son på 6,5 månad som kom i januari. Chocken då jag gjorde ett test i omsdags som visade negativt, men det var första månaden vi försökte så vi är så tacksamma! Vi har velat haft våra barn tätt så vi kände att det var dags. Vår son är otroligt snäll och nöjd så vi skräms inte (ännu) ;)..
Bf 8/4, ser så mycket fram emot detta men är nervös för eventuellt kommande illamående. Just nu har jag NOLL symptom, med vår son hade jag så ömma tuttar att jag vaknade mitt i natten. Jag är 26 år i år och min sambo blev precis 32 och vi bor i Södermanland. Är gärna med i en FB grupp. :)
[quote=76842356][quote-nick]LinnJanuari skrev 2016-07-31 09:38:38 följande:[/quote-nick][/quote]
Haha, det hade varit superkul att se din film ju!! :D
[quote=76845394][quote-nick]Carolisa skrev 2016-08-01 12:43:42 följande:[/quote-nick][/quote]
Nej det tror jag inte, torkstreck är inte så vanligt och inte flera dagar i rad! Det är nog positivt :) mina har också varit svaga sådär, men tog clearblue digital imorse som visade gravid, är på BIM-1 :)
Gjorde ett positivt test den 2/8 :) Enligt appen bf 7/4.
25 år, sambon är 36. Vi har en son som fyller 3 i slutet på oktober. Så nu ska det bli roligt med en liten igen.
Jag hoppar också in här! Plussade igår och borde ha BF runt april/maj, inte säker, haha.
Är 24 år, bor i Sundsvall och det är första barnet. Känns fortfarande overkligt och jag har absolut noll koll på vad man ska göra nu..
Grattis till alla som plussat! :D
Hej! Jag är överlycklig, plussade idag på morgonen på bim +5. Är första gången med barn så vill gärna vara med i Fb-grupp för att kanske få lite tips å inputs :) bf 14 april (enligt app)