Inlägg från: iris b |Visa alla inlägg
  • iris b

BF April 2017

Hej! Jag plussade igår 23/7, två dagar före bim, och har bf 5 april enligt mina uträkningar. ????

• iris b

Vad många med bf 5/4:) kul!
    Jag är 32 år,gift och har en pojke född i september -13. I maj -15 blev jag gravid men i v12 visade det sig vara en mola/druvbörd så jag blev skrapad samma dag det upptäcktes. Efter det fick jag graviditetsförbud till maj-16. Så på andra försöket tog det sig.
    Har börjat få bruna flytningar o molvärk i magen nu :( vet att det är vanligt och det inte behöver betyda ngt.. Hade såhär när jag väntade min son med.. Men blir iaf orolig. :(

• iris b

Jag försökte göra en fb-grupp förut men då måste man bjuda in vänner för att kunna starta upp en? Eller kan man göra på något annat sätt?

• iris b
    Desahn skrev 2016-07-28 11:18:28 följande:
    Man behöver inte göra den hemlig för det :) bara "sluten" :)
    Räcker det alltså med att ha gruppen som sluten? Ser ingen på min vänlista då att jag är med?
  • iris b

Jag har skapat en hemlig grupp på facebook nu. Ni som vill vara med: Skriv ett meddelande till mig här med ert namn och ev hur er profilbild ser ut så lägger jag till er! April 2017 heter gruppen.

• iris b

Förresten, det räcker med e-postadress! Så blir det enklare :)

• iris b
    Sanandra skrev 2016-07-30 12:14:21 följande:
    Tror jag skickat till sig men appen fungerar så dåligt!
    Ja appen är urkass :( har tyvärr inte fått ngt meddelande från dig
  • iris b

Facebookgruppen är hemlig! Ingen kan se att du är medlem. Skicka ett meddelande till mig med er mailadress om ni vill vara med :) då skickas en länk och via den kan ni gå med i gruppen.

• iris b

Skicka ett meddelande till mig här på FL med er mailadress så lägger jag till er så fort jag kan! :) (Kan bara lägga till via datorn verkar det som så gör det så fort jag får tid)

• iris b
    3hjärtan skrev 2016-08-08 16:50:03 följande:

Jag går gärna med i Fb gruppen när vi går ut med graviditeten. Vill hålla den hemlig ännu. När jag kollat på slutna gravid grupper på Fb så ser jag medlemmen om jag är vän med den personen. Så skriver bara här sålänge

Gruppen är hemlig så ingen (förutom de som är medlemmar förstås) kan se att du är med.
  • iris b
    Mimmimatilda94 skrev 2016-08-08 08:09:05 följande:

Oj, hur gör man det ???? haha ganska färsk här!

Gå in på min profil och skicka ett privat meddelande:)
  • iris b

Hej! Vi har bestämt i facebookgruppen att vi inte vill ha en alltför stor grupp, så därför har vi satt en gräns på 50 medlemmar. Så from nu tar vi inte in några fler, tyvärr. Så är det någon mer som vill starta ännu en ny fb-grupp, gör det så fler kan gå med där :)

• iris b

Skriver här igen då det verkar som många inte sett mitt meddelande ang fb-gruppen. Kan tyvärr inte svara via appen till er som nyligen mailat, konstigt nog. Vi tar inte in några fler medlemmar nu då vi blivit tillräckligt många. Men såg att en annan tjej skrivit här och startat en annan fb-grupp så hör med henne :)

• iris b

Ja det är enligt medlemmarnas önskemål och vi vill ha en mindre grupp på runt 50 pers vilket vi kommit upp i nu. Men det är väl bara att starta en egen grupp eller gå med i den andra?

Svar på tråden BF April 2017