Inlägg från: LinnJanuari |Visa alla inlägg
  • LinnJanuari

BF April 2017

Hej gullisar! Plussade igår morse, bim imorgon söndag 31/7. Har en son på 6,5 månad som kom i januari. Chocken då jag gjorde ett test i omsdags som visade negativt, men det var första månaden vi försökte så vi är så tacksamma! Vi har velat haft våra barn tätt så vi kände att det var dags. Vår son är otroligt snäll och nöjd så vi skräms inte (ännu) ;)..

Bf 8/4, ser så mycket fram emot detta men är nervös för eventuellt kommande illamående. Just nu har jag NOLL symptom, med vår son hade jag så ömma tuttar att jag vaknade mitt i natten. Jag är 26 år i år och min sambo blev precis 32 och vi bor i Södermanland. Är gärna med i en FB grupp. :)

• LinnJanuari
    haannah skrev 2016-07-30 20:14:32 följande:

Åh vad glad jag blir. Jag har en dotter född i januari och plussade i början av veckan :) kul med en som är i "samma situation" :) hehe

Ja verkligen!! :D Ville ni också ha tätt eller blev det som en överraskning? :)

• LinnJanuari
    haannah skrev 2016-07-31 09:10:53 följande:

Det blev verkligen en överraskning, men en välkommen sådan helt klart :) hehe. Vi hade pratat om att en till i slutet av nästa år hade varit kul, nu blev det lite tidigare än så! Haha. Hade panik första dagarna, och dåligt samvete mot dottern, men det börjar lägga sig :) de kommer förhoppningsvis få SÅ kul med varandra :) men jag har verkligen svårt att ta in att jag är gravid, har inga symtom förutom liiite illamående och att jag är extremt andfådd (!!!) haha. Hur mår du? :)

Åh men exakt! <3 Redan innan vår son kom var det "Vi ska ha en Bugaboo Donkey för vi ska ha tätt!" Haha! Och nu när vi märker hur lätt och nöjd vår son är så kändes det inte skrämmande, men tro mig... Kommentarerna "han har inte ens börjat gå än, vänta ni bara" Ja men då får det väl bli jobbjgt då, just därför. Vi ville inte hinna bli bekväma. Men respekterar de som vill vänta och andra får respektera vårt beslut. :D

Alltså förra graviditeten började jag må dåligt i v 8/9-v16.... Är sååå nervös för det eftersom vi har Ilian (vår son) att ta hand om... Hua! Men just nu har jag inga symptom ALLS. Lite känsligare för att inte få bli fööör hungrig bara men inget som jag hade kunnat räkna ut på egen hand innan. Jag tog ju dessutom ett test i onsdags (27/7 10 dagar efter äl) och det var negativt. Sen tog jag ett digitalt på fredagsmorgonen bara för att jag skulle träffa några barndomsvänner på lördagen, så ville vara helt säker på att jag kunde dricka, hade köpt cider på systemet dagen innan HAHA! Sen när det stod gravid 1-2... Alltså jag har filmat min reaktion, det är det som är såååå kul HAHA! Kanske lägger ut den i FB gruppen om alla är snälla ;D

Vi vill ju såååå gärna ha en flicka nu också, men bara för det så blir det väl en pojke :D men dock så har vi sååå många tvillingar på min sida.... Nervreckiiiing! :D

• LinnJanuari
    AM8 skrev 2016-08-02 15:32:20 följande:

Åh vad roligt, här är en tredje! Min lille kille är också född i januari i år. Har inte vågat ta ett test men gjorde idag och visst var det superpositivt... Blandade känslor detta!

Åh vad kul!! Var fin son också ditt första barn? Vad galet att vi är tre stycken :D Gå med i FB gruppen! :D
Svar på tråden BF April 2017