BF April 2017
Jag har tre dagar i rad fått svaga plus på stickorna men samtliga har kommit upp efter att tiden på tre minuter har gått. Är det bara torkstreck då?
Jag har tre dagar i rad fått svaga plus på stickorna men samtliga har kommit upp efter att tiden på tre minuter har gått. Är det bara torkstreck då?

Lyckan blev kortvarig.. Missfall i lördags i v 5..
Fick mensvärk på fredagen. När jag vaknade på lördagen och gick på toa upptäckte jag att jag blödde rött blod. Mensvärk och Blödde sparsamt under dagen men fick ut en del klumpar som fick mig att känna mig säker på att det var MF. Haft sparsamt med bruna flytningar sen i söndags.
[quote=76873324][quote-nick]Carolisa skrev 2016-08-10 23:33:51 följande:[/quote-nick]Lyckan blev kortvarig.. Missfall i lördags i v 5..[/
Beklagar??
Hur gick dit MF till? Tror jag har MF på g nu då jagblrjade fp blodiga flytningar idag
Hur snabbt då om man får fråga? En vecka sen mitt MF nu och väntar otåligt på ÄL!
Beklagar verkligen. :( Vilken vecka är du i? Jag fick mitt förra tidigt i v 6. Som tur är kom ÄL igång igen ganska snabbt. Hoppas det blir samma för dig!