BF April 2017
Hoppar in här! Plussade idag och BF verkar vara 18 april. Har två barn sen innan.
Hoppar in här! Plussade idag och BF verkar vara 18 april. Har två barn sen innan.
Jag slutade med minipiller i slutet av maj så detta var andra eller tredje försöket beroende på hur man ser det. Använde ÄL-test nu och tror att det var det som gjorde att vi prickade rätt.
Jag har också lite molvärk till och från. Även om jag har barn sen innan så kommer jag inte riktigt ihåg hur det kändes i början då...
[quote=76867502][quote-nick]Mix of mine skrev 2016-08-09 09:50:10 följande:[/quote-nick]ja jag var helt beredd på att det inte skulle gå alternativt att det skulle ta lång tid, jag är 39 så det är ju inte helt självklart att man kan få fler barn. Det känns extremt läskigt att vara gravid igen när man är så "gammal", alla risker osv. Förra graviditeterna tänkte jag inte alls på sånt. Men jag får hålla tummarna [/
Jag är också äldre. Hade först tankar stt det skulle ta tid men gick fort. Nu rädd det blir MF istället.
Hur gamla är dina barn? Mina är 5,7,9 år
[quote=76868283][quote-nick]Mix of mine skrev 2016-08-09 13:46:45 följande:[/quote-nick]Mina är 8 och 10
Just nu nojjar jag över det mesta... lite jobbigt...
Jag hade lite högt blodtryck i sista graviditeten och står i kö till vårdcentralen för att prata med dem om annan blodtrycksmedicin. Har redan hunnit boka inskrivningstid också, fick redan nästa vecka.
Var dina andra graviditeter "normala"?[/
Kanske bör boka tid jag med för tänker göra kub. Är väl ca V6+1 idag. Vilken vecka fick du tid för inskrivning?
Jo mina graviditeter var normala. Inget avvikande. Hade högt bt på slutet med första och stigande äggvita så blev nån extra koll sista veckan. Annars har jag mått illa och haft foglossningen värst var med barn nr2, då hasade jag fram på kryckorna. Livrädd jag ska bli så dålig. Hade hemsk foglossning med 3an också, i v18 kunde jag inte ens vända mig i sängen. Blev iaf bättre med akupunktur