Inlägg från: Smurfsahlin |Visa alla inlägg
  • Smurfsahlin

BF April 2017

Hoppar gärna in i tråden. Fick detta idag på äl+11. Fick troligen en nidblödning på äl+9 så hade mina misstankar. Bf 20/4 med nr 3 ?

Försökt sedan oktober, fick ett tidigt mf i februari. Känns otroligt skönt att ha plussat innan bf för missfallet, speciellt när svägerskan o flera bekanta är beräknade samma vecka som vi om inte mf skett.

En liten fråga: ställde urinprovet 1.5 timma i kylen innan jag vågade ta testet. Det kan väl inte ha påverkat resultat :/
  • Smurfsahlin
    FrökenC skrev 2016-08-09 15:16:54 följande:

Hej tjejer!

Jag tänkte starta en Facebook-grupp för oss med BF i april. Skicka pm om ni vill vara med. Den blir hemlig såklart!

Hej ????

Skickar meddelande till dig, vill gärna vara med i fb gruppen :)

/Zandra
  • Smurfsahlin
    3hjärtan skrev 2016-08-10 17:40:08 följande:

Hur har era missfall startat ?

Hej

Fick mf i vecka 5 o februari. Började med spottings i 5 dagar, därefter som en vanlig mens (blöder rätt kraftigt vid mens). Mensvärk dag 4-5, tog alvedon med god effekt.
  • Smurfsahlin

Ni som är intresserade av fb grupp:

Skicka meddelande till mig eller fröken C med ert namn o hur er fb profilbild ser ut.

Vi måste bli vänner tills ni kommit in i gruppen, sen kan vi ta bort varandra igen :)

• Smurfsahlin
    prinsessan15 skrev 2016-08-13 07:20:05 följande:

Testar ni fortfarande trots plus? Jag har så svårt att ta in plus att jag är orolig för missfall så jag vill testa hela tiden typ! Testade i alla fall imorse igen och strecket har blivit mycket starkare så det känns skönt! :)

Jag fick gravid på cb digital i tisd (äl+11). Tog testlagret dagen efter som knappt var synbart.

Tog därför ett solklart cb plus igår och ett digitalt igen som visade samma som i tisd men resultatet kom upp mycket fortare.

Ska nu försöka njuta av att man är gravid och ta bort tankarna på mf

PS fb gruppen fylls på ständigt, kommer bli full om ett par dagar.
Svar på tråden BF April 2017