BF April 2017
Hej jag hoppar in här :) plussade idag på äl+10 och bf är 19 april enligt appen. Känns helt galet och overkligt fortfarande.
Hej jag hoppar in här :) plussade idag på äl+10 och bf är 19 april enligt appen. Känns helt galet och overkligt fortfarande.
Jag är i vecka 4 (3+5). Bor också i Stockholm. Kul med fler i närheten :)
Hej,
Jag är i v. 6 (5+2) BF den 9 april och bor i Bromma/Sundbybergstrakten. :) Det är också första barnet.
Hej hörni!
Plussade idag också på Clearblue Digital. Ska enligt förra mensen ha BF 18 april. Är i vecka 4 (3+6).
Förstföderska, vill jättegärna ha någon att snacka med och gärna inom Stockholms trakten!
Detsamma :) ska bli kul att följas åt!
Grattis och kul att du hitta hit! :)
Grattis och kul att du hitta hit! :)
Tack detsamma <3
Stort grattis till dig
Jag va tvungen att ta ett nytt test idag med och liiite mörkare rosa streck! Kan fortfarande inte fatta helt! Såg en som va gravid med ganska stor mage och höll på att börja gråta haha. Är så himla glad för detta!
Jag har skickat ett meddelande till dig här på fl.
Jag är ny här på FL, vet inte hur man skickar PM haha. Men jag vill gärna gå med i fb gruppen. Jobbigt att inte kunna prata med någon så känns skönt att ha andra som precis blivit gravida :)
Det tar nog ett litet tag. Jag är i vecka 4 (3+6) vilken vecka är du i?
Jag skickar meddelande till dig om gruppen på fb.
Helt underbart !! :) Vilken vecka är du i? Inte riktigt smält det hela heller. :)
Skriv ett meddelande till mig här med namn och hur er profilbild ser ut så lägger jag till er i facebookgruppen :)