• Ahoo

BF April 2017

Eloons skrev 2016-07-24 18:59:22 följande:

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

Hej.

Ny här och plussade i torsdags! :) gick in i vecka 4 idag! Två missfall sen tidigare så hoppas att denna gång stannar pyret kvar. :)
    Följs gärna åt.
  • Ahoo

Skrev här tidigare men borta nu?

Plussade i torsdags, gått in i vecka 4+2! Haft två missfall så håller verkligen tummarna att det går vägen denna gång. :)

Grattis till alla som plussat!

• Ahoo
    Ahoo skrev 2016-08-09 23:57:55 följande:

Skrev här tidigare men borta nu?

Plussade i torsdags, gått in i vecka 4+2! Haft två missfall så håller verkligen tummarna att det går vägen denna gång. :)

Grattis till alla som plussat!

Oj, ny här! Såg att det fanns några sidor! :)
  • Ahoo
    FrökenC skrev 2016-08-09 23:27:39 följande:

Hoppa in i vår facebookgrupp ni som plussat. Lättare att följas åt där

Skicka pm med namn till mig, Stjärnebo, sobika eller smurfsahlin

På Facebook eller här? :) hittar inte åt gruppen!
  • Ahoo
    FrökenC skrev 2016-08-10 00:50:03 följande:

Gruppen är hemlig, så därför hittar du den inte. Skicka meddelande på familjeliv med ditt namn så ordnar vi det

Okej, ha sökt på era namn här på Familjeliv men hittar inte åt någon. :/
  • Ahoo
    Hanna 82 skrev 2016-08-10 09:41:48 följande:
    Samma för mig, 2 MF innan, första barnet. Lite jobbigt samtidigt som man är glad, jag kan tyvärr inte glädjas så mycket som jag vill, mest orolig för fler MF. Är i v 5+0 idag.
    Första barnet här också! Känner samma, försöker att inte tänka så mycket men det är svårt.. Är på BIM + 30 så ha ju trott att jag va längre gången än vad jag är. (I vecka 4+2)

Ska till gyn igen på måndag. Ha du varit hos gyn? Vi ska få komma igen i vecka 7-8 igen för att kolla hjärtslagen. Orkar inte med ett missfall till... Håller tummar för oss båda att vi går hela vägen!
  • Ahoo
    Sobika skrev 2016-08-10 10:38:50 följande:

Jag va tvungen att ta ett nytt test idag med och liiite mörkare rosa streck! Kan fortfarande inte fatta helt! Såg en som va gravid med ganska stor mage och höll på att börja gråta haha. Är så himla glad för detta!

Helt underbart !! :) Vilken vecka är du i? Inte riktigt smält det hela heller. :)
  • Ahoo
    Hanna 82 skrev 2016-08-10 12:37:18 följande:
    Min BM är på semester så ska prata med henne på måndag, även tänkt kontakta privatklinik för fler UL denna gången, sist fick jag tjata och böna och be hos gyn för att få komma dit när jag kände att nått va fel, det orkar jag inte med denna gången, då betalar jag hellre och kan gå när jag vill.....

Hade MF i v 13 och v10 de andra gångerna.

Håller tummarna för oss båda.
    Va samma för mig.. Ringde in och fick tjata mig till att få komma in på undersökning.. Ja kanske man ska göra det istället!

Mig var de vecka 9 och vecka 5... Men ah måste försöka koppla bort det och tänka framåt! :)

Skrev för övrigt fel i vilken vecka jag är i, skulle stå 3+2 inte 4! :)
  • Ahoo
    Sobika skrev 2016-08-10 12:15:51 följande:

Det tar nog ett litet tag. Jag är i vecka 4 (3+6) vilken vecka är du i?

Jag skickar meddelande till dig om gruppen på fb.

vecka 4, 3+2 :) Okej, tack så mycket.
  • Ahoo
    Hanna 82 skrev 2016-08-10 15:49:04 följande:
    Ja försöka att inte dras ner i träsket och få och må psykiskt dåligt, någongång ska det ju funka för oss med!!! ????
    Ja de bara måste! Man blir så avis på alla som ha stora magar och det har gått bra. Man vill ju vara där själv. Och det är svårt att inte tänka på det.. Oroligheten går upp och ned hela tiden. Fasar lite för dagen då man ska till gyn och kolla hjärtljudet.. Man vill så gärna att det ska vara bra allt.
  • Ahoo
    Carolisa skrev 2016-08-10 23:33:51 följande:

Lyckan blev kortvarig.. Missfall i lördags i v 5..

Beklagar... :( Styrke kramar till dig.
  • Ahoo
    Jaasmine91 skrev 2016-08-12 22:23:14 följande:

Hej!

Hoppar gärna in i gruppen. :) plussade igår 11/8, har BF den 23/4 enligt min NC app.

Detta är första barnet för oss, gick igenom ett MF för ca 3 månader sedan. Är väldigt orolig men hoppas samtidigt att vi får gå hela vägen denna gången.

Är väldigt glad men ändå inte lyckats smälta det än. :)

Samma bf som mig! Roligt och grattis. :)
  • Ahoo
    linden skrev 2016-08-15 13:23:25 följande:

Här kommer en till med bf i april 2017! Testade positivt igår och har bf 23/4.
    Andra försöket och första barnet, är 28 år. Ska bli spännande att följa allas resa och framförallt om det är någon mer som bor i Bromma/Sundbyberg :)

Grattis va roligt! Och samma bf som mig! :D
  • Ahoo
    Eloons skrev 2016-07-24 18:59:22 följande:

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

Hej! Försökt kontakta en annan på Fb gruppen. Va med i den tills mina söta små brorsbarn fifflat runt med allt på min gelé, haha! :D Vore snällt om någon kunde bjuda in mig igen.
  • Ahoo
    Ahoo skrev 2016-08-25 20:09:34 följande:
    Hej! Försökt kontakta en annan på Fb gruppen. Va med i den tills mina söta små brorsbarn fifflat runt med allt på min gelé, haha! :D Vore snällt om någon kunde bjuda in mig igen.
    Tele* inte gelé. :,)
Svar på tråden BF April 2017