Inlägg från: Tra3dockan |Visa alla inlägg
  • Tra3dockan

BF April 2017

Hej hej

Jag plussade svagt svagt igår och det är svagt idag med på bim-3. Det är vårt fjärde försök och vi fick ett tidigt missfall men då plussade jag samma timme jag började blöda på bim+1.

Jag är 26 och min man är 32 och vi väntar förhoppningsvis vårt första barn. Jag är försiktigt hoppfull till att det ska gå vägen den här gången och jag har en helt annan känsla nu än sist.

Symptom är pigg på dagarna och trött på kvällarna med att molande illamående som kommer och går. Superont i brösten och synliga ådernät.

Förhoppningsvis så får vi träffa vårt frö den 18/4 som är bf enligt appen.

• Tra3dockan
    iris b skrev 2016-08-05 23:13:02 följande:

Skicka ett meddelande till mig här på FL med er mailadress så lägger jag till er så fort jag kan! :) (Kan bara lägga till via datorn verkar det som så gör det så fort jag får tid)

Jag har skickat meddelande :)
  • Tra3dockan

Jag har gått sen i fredags med svaga svaga plus på stickan och en del symptom men velat kring att berätta för min man dels för att jag inte vågar tro fullt på testen och dels för att jag är rädd för tidigt mf och ville vänta tills 13:e på hans födelsedag för att vara säker.

Men idag så hade jag glömt min kopp med kiss i efter dagens test på toaletten och han frågade på en gång om jag tagit test. Jag svarade att jo och om allt går bra så kommer vi få en bebis i april. Jag plockade fram ett paket med en pappa bok och en skylt som det står dads garage på. Min man är inte den som visar supermycket känslor utan bär de på insidan. Jag fick i alla fall ett brett leende :)

• Tra3dockan

Det blev ett tidigt missfall den här gången också. På't igen när äl kommer. Lycka till

• Tra3dockan
    mamalolo skrev 2016-08-13 11:01:14 följande:

Beklagar! :(( Anade du något eller kom det plötsligt?

Plusset blev svagare och symptomen blev svagare och försvann sen kom blödningen igång. Samma sak förra gången.
  • Tra3dockan
    mamalolo skrev 2016-08-13 13:05:59 följande:
    Beklagar verkligen. :( Vilken vecka är du i? Jag fick mitt förra tidigt i v 6. Som tur är kom ÄL igång igen ganska snabbt. Hoppas det blir samma för dig!
    v. 5 så jag inväntar äl närsom nu och hoppas den dyker upp :)
Svar på tråden BF April 2017