BF April 2017
Hoppar in här, håller alla tummar och tår på att det blir en bebbe i mitten av april efter två MF vågar man ju dock inte glädjas riktigt än, första barnet för mig, min sambo har ett sedan tidigare.....
Hoppar in här, håller alla tummar och tår på att det blir en bebbe i mitten av april efter två MF vågar man ju dock inte glädjas riktigt än, första barnet för mig, min sambo har ett sedan tidigare.....
Skrev här tidigare men borta nu?
Plussade i torsdags, gått in i vecka 4+2! Haft två missfall så håller verkligen tummarna att det går vägen denna gång. :)
Grattis till alla som plussat!
Första barnet här också! Känner samma, försöker att inte tänka så mycket men det är svårt.. Är på BIM + 30 så ha ju trott att jag va längre gången än vad jag är. (I vecka 4+2)
Ska till gyn igen på måndag. Ha du varit hos gyn? Vi ska få komma igen i vecka 7-8 igen för att kolla hjärtslagen. Orkar inte med ett missfall till... Håller tummar för oss båda att vi går hela vägen!
Va samma för mig.. Ringde in och fick tjata mig till att få komma in på undersökning.. Ja kanske man ska göra det istället!
Mig var de vecka 9 och vecka 5... Men ah måste försöka koppla bort det och tänka framåt! :)
Skrev för övrigt fel i vilken vecka jag är i, skulle stå 3+2 inte 4! :)
Hur har era missfall startat ?
Lite nervös nu. Ska på UL nästa vecka, har inte blött på nån vecka nu men däremot tycker jag inte jag är lika trött längre, inte direlt nått illamående heller (har iof inte mått så dåligt alls men mindre ändå nu), men iaf fortfarande öm i brösten......men blir ju orolig ändå att nått är tokigt denna gången med.... Ö
Vad har du haft för blödningar?
Någon mer som ska på tidigt ultraljud? Vi ska imorgon jag är så nervös! Mår inte illa har endast spytt 4 gånger hittills, men brösten och magen är inte att tala om. Ingen blödning men trött som bara den :)
[quote=76947688][quote-nick]Hanna 82 skrev 2016-09-06 19:01:34 följande:[/quote-nick]Hade bara lite för typ 3 veckor sedan, egentligen nästan bara när jag var på toa och gjorde nr 2 att det var lite rosa på pappret, utom ett par tillfällen närdet var lite mer blod som kom, har haft illamående och ordentlig trötthet mm efter det tillfället med.[/
Då är det nog ingen fara. Själv blöder jag lite nu och då
Gjorde UL igår, v9+6 pga tidigare MF, allt såg bra ut och var rätt exakt på dagen när de mätte fostret. Nu har jag dock åkt på världens förkylning, hoppas inte det är nån fara, men ska vila och hålla koll så jag inte får feber om jag förstått rätt för feber är inte bra.....
Visst är det härligt och se den lilla! Helt magiskt skönt. Jag tror det kan vara skadligt om du har hög feber länge. Alvedon borde man väl kunna ta för att hålla nere tempen? Ring bm om du är orolig