• Anef

BF April 2017

Hej hej! Är gravid i vecka 10 (9+3) så vi väntar en liten april bebis. Får man vara med här? :)

Det är 4e barnet. Har två "stora" (17 &10) sen förut och en 6 månaders så detta blir en sk pseudotvilling till minsta vilket känns både nervöst och häftigt.

Har ni någon Fb grupp?

• Anef

Hej hej! Är gravid i vecka 10 (9+3) så vi väntar en liten april bebis. Får man vara med här? :)

Det är 4e barnet. Har två "stora" (17 &10) sen förut och en 6 månaders så detta blir en sk pseudotvilling till minsta vilket känns både nervöst och häftigt.

Har ni någon Fb grupp?

• Anef
    Skenhede skrev 2016-09-26 16:46:40 följande:

Kan absolut fixa en hemlig grupp :)

Behöver dock bjuda in en person för att starta gruppen. Så ni som vill vara med kan lägga till mig på facebook:

Michaela Skenhede (Det finns bara 1 :) )

Ni kan ta bort mig som vän efter ni blivit medlem i gruppen så att ni vet men man måste vara vän för att kunna bjuda in i hemlig grupp 

Åh så bra! Vad betyder "hemlig" i praktiken? Kan folk varken se medlemmar i gruppen eller att man lagts till i gruppen? Många grupper står det ju att medlemmarna syns men inte in innehållet. Det vill jag inte alltså eftersom det inte är officiellt för oss heller ännu :P
  • Anef
    trolliz skrev 2016-09-24 23:09:40 följande:

Oj, my bad, missade att det låg i första barnet-forumet :P

Det tror jag vi är fler som har missat haha:)
Svar på tråden BF April 2017