• BK1986

Upprepade missfall och IVF

Tess1984 skrev 2016-08-15 10:55:45 följande:

Tack, vi ska träffa läkaren som utreder den 26 augusti så får veta mer då.

Kämpar just nu med att få ut resterna från graviditeten. kört två omgångar Cytotec nu.

Blöder mer sen igår och jag hoppas allt är på väg ut.

Vill börja med att beklaga sorgen. <3 Måste bara få fråga... Är själv mitt uppe i ett MA som kroppen absolut inte vill stöta ut. Fick en omgång cytotec för en vecka sedan, blödde ordentligt men på återbesök i fredags så var allt kvar. Då blev det direkt tid för skrapning för mig. Ska dit imorgon. Hur kommer det sig att du får en till omgång cytotec?
  • BK1986
    Tess1984 skrev 2016-08-15 12:48:07 följande:

Vilken vecka fick du MA i? Jag ville försöka en gång till med cytotet, vill helst att kroppen sköter detta själv. På onsdag ska jag på nästa ultraljud för att se om allt kommit ut och då får vi ta ställning till hur vi ska göra, har jag rester kvar blir det antagligen skrapning. Beklagar ditt missfall med.

Okej då förstår jag. Vår bebis verkar ha dött i 8+0, och idag skulle jag ha varit i 10+0. Trodde verkligen att cytotec hade funkat men allt såg intakt ut.

Hoppas att allt får gå bra för er och att nästa gång blir er tur!
  • BK1986
    Tess1984 skrev 2016-08-15 21:31:50 följande:

Usch vad hemskt, blödde du mycket när du tog cytotec? jag blödde knappt första omgången men hade riktigt ont istället.

Då ska du skrapas imorgon?

Ja det har varit rätt tufft. Jag blödde en hel del, både stora klumpar och färskt blod. Hade rätt ont också men inte värre än vad jag hade föreställt mig. Det som gjorde mig misstänksam var att jag började blöda tvärt och slutade tvärt. Dagen efter blödde jag ingenting. Har bara haft bruna flytningar efteråt.

Japp. Bad om att få bli sövd då jag haft jobbiga äggplock vid IVF. Så idag blir det gjort.
Svar på tråden Upprepade missfall och IVF