• Fkvi

BF April -17!

Jag och sambon hoppas att detta tredje försök lyckas och att vi äntligen får vänta barn utan missfall denna gång. Hade ÄL i måndags och vi har kört på dagen före, ÄL, och dagen efter nu. Någon mer som siktar på bf april nästa år? Hur går det? Vilket försök är detta för er? Första barnet? Hur gamla är ni? :)

• Svar på tråden BF April -17!
  • vadelma

Jag och min sambo försöker för första gången. ÄL på lördag då jag reser iväg för en vecka. Känns jätteläskigt och spännande!

• vadelma
    vadelma skrev 2016-08-03 13:09:03 följande:

Jag och min sambo försöker för första gången. ÄL på lördag då jag reser iväg för en vecka. Känns jätteläskigt och spännande!

Vi är båda 28 år. Hur gamla är ni?
  • Ängamat

Jag hade ÄL runt den 29/7 och väntar in BIM 12/8. Jag slutade med p-piller i april i år, och vi har väl inte riktigt försökt "ordentligt" men den här gången känns det som det finns chans att det tog sig. Är dock en väldigt lång väntan till den 12:e...
    Jag är 29 och min sambo är 33, första barnet.

• Fkvi
    vadelma skrev 2016-08-03 13:09:55 följande:

Vi är båda 28 år. Hur gamla är ni?

Häftigt! Vi är båda 22 år :)
  • Fkvi
    Ängamat skrev 2016-08-03 16:43:00 följande:

Jag hade ÄL runt den 29/7 och väntar in BIM 12/8. Jag slutade med p-piller i april i år, och vi har väl inte riktigt försökt "ordentligt" men den här gången känns det som det finns chans att det tog sig. Är dock en väldigt lång väntan till den 12:e...

Jag är 29 och min sambo är 33, första barnet.

Haha ja, dagarna går aldrig så sakta som när en går och väntar på om det tog sig eller ej.. Jag har BIM 15 aug så vet hur du känner! Vad spännande, hoppas det tog sig för er! :)
  • Fkvi

Tror iallafall att jag hade ÄL i måndags.. Glömde testa denna gång. Enligt min app ska det vara så iallafall :o

• Fkvi

Bumpar upp denna <3

Någon som har en bra sida där en kan räkna ut när en hade ÄL?

• Min tur

Hade ett extremt starkt positivt streck på äl-testet den 27 juli. Morgonen 28 juli sa även CB fertilitetsmonitor Advance Maximal fertilitet.

Ska göra gravtest imorgon tänkte vi, äl+11 Har haft ett par dagar med konstiga symptom; huvudvärk, yrsel, somnat vid 21 varje kväll i 5 dagar och den ihållande molande känslan i livmodern. Hoppas oh håller mina tummar både för mig och för er!

10 försöket för barn nummer 1. Jag är 33 och min fästman är 35.

• prinsessan15

Jag har bim på tisdag så om det har skett något blir det ett syskon i april! Denna väntan är det svåraste jag varit med om!

• LillyWilton

Jag tog ett gravtest imorse och det visade positivt! Tog ett för en vecka sedan men då var det negativt så jag blev väldigt förvånad imorse.. Detta blir bebis nummer två. Har en son på 18 månader ????

Jag och min sambo är 23 år

Svar på tråden BF April -17!