• Fkvi

BF April -17!

Jag och sambon hoppas att detta tredje försök lyckas och att vi äntligen får vänta barn utan missfall denna gång. Hade ÄL i måndags och vi har kört på dagen före, ÄL, och dagen efter nu. Någon mer som siktar på bf april nästa år? Hur går det? Vilket försök är detta för er? Första barnet? Hur gamla är ni? :)

• Svar på tråden BF April -17!
  • Ängamat
    Fkvi skrev 2016-08-06 08:35:52 följande:

Bumpar upp denna <3

Någon som har en bra sida där en kan räkna ut när en hade ÄL?

Här på familjeliv finns det en :) www.familjeliv.se/ovulation/calendar
    Jag har p-tracker på mobilen som jag tycker funkar himla bra! 

Nu är jag inne på BIM-6, och inbillar mig massa olika symtom... Jag hade tänkt att vänta med att testa till BIM, men har ett läkarbesök i början på veckan, och tänkte testa innan, utifall det blir tal om att jag ska ta nån medicin. 
  • Ängamat
    LillyWilton skrev 2016-08-06 10:54:20 följande:

Jag tog ett gravtest imorse och det visade positivt! Tog ett för en vecka sedan men då var det negativt så jag blev väldigt förvånad imorse.. Detta blir bebis nummer två. Har en son på 18 månader ????

Jag och min sambo är 23 år

Grattis!
  • MissMarvel

Jag är BIM-4 idag! Det är första försöket för mig (24 år) och min pojkvän (31 år).

• Min tur

Gravtestet idag på äl+11 visade negativt. Nu inväntar vi onsdag för gravtest på äl+14 :)

• Fkvi
    Min tur skrev 2016-08-06 09:32:48 följande:

Hade ett extremt starkt positivt streck på äl-testet den 27 juli. Morgonen 28 juli sa även CB fertilitetsmonitor Advance Maximal fertilitet.

Ska göra gravtest imorgon tänkte vi, äl+11 Har haft ett par dagar med konstiga symptom; huvudvärk, yrsel, somnat vid 21 varje kväll i 5 dagar och den ihållande molande känslan i livmodern. Hoppas oh håller mina tummar både för mig och för er!

10 försöket för barn nummer 1. Jag är 33 och min fästman är 35.

Spännande!! Håller tummarna! :)
  • Fkvi
    prinsessan15 skrev 2016-08-06 10:46:34 följande:

Jag har bim på tisdag så om det har skett något blir det ett syskon i april! Denna väntan är det svåraste jag varit med om!

Åh, vad kul! Eller hur.. En ny sorts av otålighet :)
  • Fkvi
    LillyWilton skrev 2016-08-06 10:54:20 följande:

Jag tog ett gravtest imorse och det visade positivt! Tog ett för en vecka sedan men då var det negativt så jag blev väldigt förvånad imorse.. Detta blir bebis nummer två. Har en son på 18 månader ????

Jag och min sambo är 23 år

Grattis!! Åh vad spännande! :)
  • Fkvi
    MissMarvel skrev 2016-08-06 14:28:29 följande:

Jag är BIM-4 idag! Det är första försöket för mig (24 år) och min pojkvän (31 år).

Åh, har du några symptom? :)
  • prinsessan15
    Fkvi skrev 2016-08-07 11:50:23 följande:
    Åh, vad kul! Eller hur.. En ny sorts av otålighet :)
    Ja verkligen! Vill egentligen testa imorgon men ska hålla mig för att undvika besvikelse!
  • MissMarvel
    Fkvi skrev 2016-08-07 11:51:32 följande:

Åh, har du några symptom? :)

Massor med symtom! Ömma och tunga bröst med synligare ådror. Illamående, lågt sittande molvärk, humörsvängningar osv. Alldeles nyss fick jag dock liten blödning, inte alls som mens som brukar komma massor av och knallrött. Ljusare och mindre mängd men ändå blod. Vet inte alls vad det står för Känner mig verkligen jättegravid!
Svar på tråden BF April -17!