lila9 skrev 2016-08-04 13:25:34 följande:
Tack! Haha hade också känts overkligt för mig ifall jag fick ett +. Gråta av glädje haha.
Har också alltid velat ha barn och alltid känt mig redo, har tre små syskon så vet typ allt om barn. Alltid velat ha en stor familj då jag själv inte har så stor. När vi gift oss så har vi alltid kört oskyddat, som du säger "händer det så händer det". Men ännu inget så det är nu tredje månaden som vi verkligen försöker. Dock fick jag ett svagt plus förra månaden på billiga tester, någon vecka senare fick jag blödning. Tog ett test några dagar efter och då var det blankt så förmodligen var det en jätte tidig missfall. Så ifall dessa stickor var verkliga så var det en tidig MF. Men det vet man ju aldrig så tidigt.
Har också oregelbunden Mens sen någon månad tillbaka, jobbigt.
Jag är 20, bor i Bräcke. Så det är några timmar från Sundsvall.
Tack! Inte säker mina appar säger olika..

Men jag betalar för NC app då vill man ju att de säger sanningen haha. Så enligt de så har jag imorgon.
Ja, och framförallt om man vet att man verkligen försöker. Snacka om att börja gråta då! för mig kom det mest som en chock. Testade säkert 3-4 gånger innan jag gav upp. Sen fick jag så sjukt ont i ryggen och det första som kom upp när jag googlade var typ " gravidsymtom" och "foglossning" blablabla, och jag ba " men skojar någon med mig nu?" så på morgonen efter så tänkte jag att nu får det fan vara sista testet, annars blir jag pank! och då visade det positivt. Så jag fick en chock, visade min sambo som inte heller riktigt trodde på det. haha.
Oj, men ja, det lär det ju ha varit. Har läst lite om det där. Att vissa kvinnor inte ens vet om att de är gravida och tror att det är mensen som kommer som vanligt, när det egentligen är MF. Usch! det är verkligen min största oro just nu. Man vill ju vara så glad och bara skrika ut sin lycka, men man är alltid lite orolig och vågar inte riktigt hoppas fullt ut.
Ja, alltså det är så SJUKT irriterande med oregelbunden mens, köpte massa ägglossningstest som kom med posten samma dag som jag plussade. haha så typiskt! men dom kanske kommer till användning någon annan gång! :)
Lycka till!!!!!!