hejlina skrev 2016-08-04 20:08:18 följande:
ja! så är det säkert för alla! :)
Hoppas hoppas att det går bra! :D du MÅSTE höra av dig!!! :D
Nja, inte alls så mycket..har iofs liiiite molvärk i magen emellanåt, men det är inte så att jag tycker att det gör ont, så det kan ju lika gärna vara att jag är bajsnödig eller nått, hahah.. och som sagt min rygg, nu är det betydligt bättre men i förrgår kunde jag knapp gå! :/ läste att det kunde ha med missfall att göra, men har inte börjat blöda eller så. Så vi får väl hoppas att det bara var och är ett "vanligt" symtom :D sen är det ju då brösten som har börjat ömma lite..men mest själva bröstvårtorna..haha, förlåt för informationen, men mer än så är det faktiskt inte.
Säger gärna till när jag vet!
Haha brukar också ha sån molvärk, brukar inte veta ifall det är Mens,äl,fis eller bajs Hahahah.
Bra att det gått över då, hatar själv när jag får ont i ryggen. Det är verkligen det värsta jag vet. Eller när jag får ont i njurarna typ när jag är sjuk och kall. Fy känns som man dör långsamt...
Haha gör inget, hört allt så detta är inget. Är själv väldigt öppen av mig för tjejer.
Skäms aldrig av något som jag vet att andra tjejer vet/kommer gå igenom/gör samma sak osv. Haha