• Emelieeme

    Planerar syskon 2017

    Här kan vi följas åt som planerar syskon 2017.

    Jag har själv precis tagit ut min spiral. Har min mens just nu. Väntar på att den ska ta slut. Så man kan sätta fart ?? Någon som har plusat än!?

  • Svar på tråden Planerar syskon 2017
  • theLovelyJ

    Är redan gravid, än sälänge. Misstänker tyvärr missfall. Passar i vilket fall in i tråden och följer gärna med! <3

  • theLovelyJ

    Jg blöder, har lågt hcg i blodet, gravtest på gyn visade negativt igår, men starkt positivt hemma. Har inga symptom men borde vara i v 5+6. Ska på återbesök på torsdag.

  • theLovelyJ

    Tack! Vi får se på torsdag hur det går! Jag går och småbönder nu igen. Inte mycket alls, syns bara då jag torkar mig, Max en droppe på 1 cm i diameter i trosskyddet. :/ Förlåt för detaljer!

  • Emelieeme

    Hur fick det för dig?

    Själv mår jag sådär. Har ständigt huvudvärk väldigt trött. Kan bero på vädret.

    Har även mensvärk även om set var lite mer än en vecka sedan jag har mens. Och magen "pratar " rätt så mycket. Så vi får se ska ha mens början av september.

  • theLovelyJ

    Här går det inget vidare. Blöder, om än lite. Fick jätteont igår så åkte in. De såg ingen graviditet på vul. Väntar på svar angående hcg-prov. Försöker ställa in oss på att prova igen efter nästa mens. :(

Svar på tråden Planerar syskon 2017