Postnord.
Varför är det omöjligt att få en hel tidning i brevlådan? Alltså man beställer ett magasin för typ 50 spänn och det kommer fram med söndriga sidor ihopknycklat med resten av posten? Även Barnes serie tidningar ser ju bedrövliga ut?
Varför är det omöjligt att få en hel tidning i brevlådan? Alltså man beställer ett magasin för typ 50 spänn och det kommer fram med söndriga sidor ihopknycklat med resten av posten? Även Barnes serie tidningar ser ju bedrövliga ut?
Redan gjort, men vad hjälper det? Det verkar inte finnas några krav på kvalitén.
varför klagade du hos adlibris när det var postnord som gjorde fel?
Varför har chaufförerna hos Postmord satt i system att strunta i att åka ut med paket som ska levereras till dörren för att istället lägga en lapp i brevlådan så man blir tvungen att köra till affären för att hämta det, ibland ännu värre - köra till postcenter 3 mil hemifrån. På paketet sitter sedan en etikett med texten "Sökt" trots att de inte varit i närheten av huset.
Ett tips jag fått är att man ska vända sig till PTS som är tillsynsmyndighet för Postmord, om alla som drabbas av Postmords inkompetens gör det så kanske de tar Postmords chefer i örat.
Jo, jag vet, det har hänt att de varit inne på gården och bara vänt utan att orka kliva ur bilen, antagligen för att skaffa sig alibi. Någon gång ska jag väl hinna filma när slöfockarna gör på det viset. Men klagar man för mycket lär man väl få massakrerade försändelser eller ollade paket som hämnd.