Postnord.
Jag jobbar på postnord. Vad vill ni veta?
Jag jobbar på postnord. Vad vill ni veta?
Varför är det omöjligt att få en hel tidning i brevlådan? Alltså man beställer ett magasin för typ 50 spänn och det kommer fram med söndriga sidor ihopknycklat med resten av posten? Även Barnes serie tidningar ser ju bedrövliga ut?
Varför är det omöjligt att få en hel tidning i brevlådan? Alltså man beställer ett magasin för typ 50 spänn och det kommer fram med söndriga sidor ihopknycklat med resten av posten? Även Barnes serie tidningar ser ju bedrövliga ut?
Skicka in en brevbärarsynpunkt! Antingen genom att ringa kundtjänst eller på hemsidan. Då kommer det till ansvarig på det lokala brevbärarkontoret. Du kan även be att få återkoppling från denna ansvarige person. Skadar ju inte... (Mvh f.d. kundtjänstanställd på postnord). Jag har själv skickar in brevbärarsynpunkt och mina bekymmer upphörde!
Så många brev som försvunnit för mig. Fått påminnelse på räkningar. Undrar verkligen var dessa brev tar ivägen
Så många brev som försvunnit för mig. Fått påminnelse på räkningar. Undrar verkligen var dessa brev tar ivägen
Redan gjort, men vad hjälper det? Det verkar inte finnas några krav på kvalitén.
Då var det bara att vänta på svaren. Det jätte vore spännande, föressten har jag en till. Varför är alla bilar skavda eller bucklade någonstans? Är folk som är brevbärare extremt vårdslösa?