Inlägg från: Egon den stora |Visa alla inlägg
  • Egon den stora

Postnord.

Varför är det omöjligt att få en hel tidning i brevlådan? Alltså man beställer ett magasin för typ 50 spänn och det kommer fram med söndriga sidor ihopknycklat med resten av posten? Även Barnes serie tidningar ser ju bedrövliga ut?

• Egon den stora
    fjanten skrev 2016-08-06 21:39:56 följande:

Skicka in en brevbärarsynpunkt! Antingen genom att ringa kundtjänst eller på hemsidan. Då kommer det till ansvarig på det lokala brevbärarkontoret. Du kan även be att få återkoppling från denna ansvarige person. Skadar ju inte... (Mvh f.d. kundtjänstanställd på postnord). Jag har själv skickar in brevbärarsynpunkt och mina bekymmer upphörde!

Redan gjort, men vad hjälper det? Det verkar inte finnas några krav på kvalitén.
  • Egon den stora
    Anonym (Hmm) skrev 2016-08-06 22:07:19 följande:

Så många brev som försvunnit för mig. Fått påminnelse på räkningar. Undrar verkligen var dessa brev tar ivägen

Här hamnar många brev i grannarnas lådor. Kanske orkar inte alla gå runt med brev och så vore som liggandes?
  • Egon den stora

Då var det bara att vänta på svaren. Det jätte vore spännande, föressten har jag en till. Varför är alla bilar skavda eller bucklade någonstans? Är folk som är brevbärare extremt vårdslösa?

• Egon den stora
    Aniiee skrev 2016-08-06 23:08:51 följande:

varför klagade du hos adlibris när det var postnord som gjorde fel?

Beskedet jag fick av posten när jag klagade på tidningarna är att det är avsändaren som måste reklamera eftersom dom är beställaren. Posten btyr sig inte om ifall mottagaren tycker något.
  • Egon den stora
    FDFMGA skrev 2016-08-10 17:38:51 följande:

Vilken passande tråd för ämnet PostNord.

Ts arbetar där, ber om frågor och utlovar svar.

Undrar om dessa har skickats till en central postsorteringsanläggning och sen delats ut i en annan tråd. Jag kan iallafall inte se några svar från ts i den här tråden.

Det tog ett par veckor att få snart på mitt senaste mail till kundtjänst på posten så man blir ju inte förvånad!
Svar på tråden Postnord.