Postnord.
Jag jobbar på postnord. Vad vill ni veta?
Jag jobbar på postnord. Vad vill ni veta?
Så många brev som försvunnit för mig. Fått påminnelse på räkningar. Undrar verkligen var dessa brev tar ivägen
varför klagade du hos adlibris när det var postnord som gjorde fel?
varför klagade du hos adlibris när det var postnord som gjorde fel?
Varför har chaufförerna hos Postmord satt i system att strunta i att åka ut med paket som ska levereras till dörren för att istället lägga en lapp i brevlådan så man blir tvungen att köra till affären för att hämta det, ibland ännu värre - köra till postcenter 3 mil hemifrån. På paketet sitter sedan en etikett med texten "Sökt" trots att de inte varit i närheten av huset.
Ett tips jag fått är att man ska vända sig till PTS som är tillsynsmyndighet för Postmord, om alla som drabbas av Postmords inkompetens gör det så kanske de tar Postmords chefer i örat.
Varför har chaufförerna hos Postmord satt i system att strunta i att åka ut med paket som ska levereras till dörren för att istället lägga en lapp i brevlådan så man blir tvungen att köra till affären för att hämta det, ibland ännu värre - köra till postcenter 3 mil hemifrån. På paketet sitter sedan en etikett med texten "Sökt" trots att de inte varit i närheten av huset.
Ett tips jag fått är att man ska vända sig till PTS som är tillsynsmyndighet för Postmord, om alla som drabbas av Postmords inkompetens gör det så kanske de tar Postmords chefer i örat.
Undrar också vart alla brev tar vägen... postade tre olika brev i en låda till tre olika personer. ingen fick sitt brev. Efterblivna som jobbar på postnord? Fattar inte vad man ska göra när man tömt postlådan.
Ts är ju inte jätte aktiv i tråden så det blir nog lite dåligt med svar!
Jo, jag vet, det har hänt att de varit inne på gården och bara vänt utan att orka kliva ur bilen, antagligen för att skaffa sig alibi. Någon gång ska jag väl hinna filma när slöfockarna gör på det viset. Men klagar man för mycket lär man väl få massakrerade försändelser eller ollade paket som hämnd.
Varför levererar PostNord konsekvent företagspaket till kontor på icke-kontorstid och lämnar en lapp på dörren att de försökt leverera och att paketet finns att hämta på ett Postkontor en (jävla) bit bort?
Tror du att det finns något annat företag som är lika toppstyrt som PostNord?
Vilken passande tråd för ämnet PostNord.
Ts arbetar där, ber om frågor och utlovar svar.
Undrar om dessa har skickats till en central postsorteringsanläggning och sen delats ut i en annan tråd. Jag kan iallafall inte se några svar från ts i den här tråden.
Vilken passande tråd för ämnet PostNord.
Ts arbetar där, ber om frågor och utlovar svar.
Undrar om dessa har skickats till en central postsorteringsanläggning och sen delats ut i en annan tråd. Jag kan iallafall inte se några svar från ts i den här tråden.
www.svd.se/posten-erkanner--har-struntat-i-att-leverera-paket/om/svd-granskar-postnord
Vad säger den av PostMord anställde TS om sådant?
När jag var i min lägenhet nu i veckan så såg jag ett paket stående ovanpå postskåpet. Ni kan jag ju inte vara tvärsäker på att det var brevbäraren som ställt det där, men jag tror det. Det skulle till en gammal, liten dam i huset, och hon när definitvt inte upp dit, och det var för stort för brevlådorna, så de kan inte ha hamnat fel.. Vem som helst kunde ju ha tagit det och damen hade aldrig fått sitt paket,.....
Ja bor i Sverige och jag har beställt en produkt i Sverige men eftersom jag har inte fått brev länge spårade jag paket och fick veta att den fanns i Danmark vad betyder detta och när ska jag få min beställning levererat.