Madeeleenee skrev 2016-10-19 11:26:51 följande:
Mjbo skrev 2016-10-19 10:22:45 följande:
Verkligen sjukt! :O Hur gammal är du och sambon?
OKej, tack för de lite mer lugnande orden, jag hoppas att spolningen går lika bra för mig då, Nu vill jag bara att den ska komma så jag kan få fortsätta utredningen.
Tycker ändå du ska testa, somsagt syns inte en graviditet för än efter dryga månaden så inget VUL hade visat iaf. TESTA! Annars åker jag hem med ett test till dig när jag luskat ut var du bor, haha! Nä skämt o sido men låter ju som du kan vara på smällen.
Tack! Ja, jag har inte haft mens mer än ca 4 gånger senaste året, och bara fått äl känningar ett par. Så är nog äl problem hos mig. Dock normala prover och VUL. Tycker man borde få testa äl stimulerande iaf i väntan på spolning? Läkaren sa tom att hon tror tabletter kommer hjälpa mig men att det är onödigt innan spolning? Fick inget för att framkalla mens än, med min cykel kan det handla om flera månader innan nästa mens kommer.. suck.
Haha ja, Mora är ju inte så stort, så kanske du hittar mig någonstans :D
Ja, jag ska kanske testa :/ Men ja vet i princip att det kommer va neg, varför skulle ja bli gravid nu precis, känns fel. Vi har ju försökt 2 år.... Så att det skulle komma spontant sådär bara, känns alldeles för overkligt.