Ellencassandra skrev 2017-05-02 10:37:46 följande:
Åh va spännande att ni är igång! Jo just sprutorna verkar lite läskiga men va skönt att det inte kändes nåt! Dom lär väl en hur man ska göra? XD
Ska ha mens idag. Haft mensvärk sen igår kväll men inte fått mensen än.. Värken är lite till å från. Däremot har mina bröst blivit väldigt svullna sen igår. Sväller över bh-n som bara den så känns inte så bekvämt haha!
Va spännande! Då hoppas jag att dom svullnat för att du är gravid, inte för att mensen är på g! Uppdatera mig gärna! :)
Jag brukar alltid få alla grav symtom man kan ha, fast vid mens.. svullna och jätte onda bröst, mensvärk, huvudvärk, å allting. Så för mig är det ingen skillnad alls på mens och gravid, lite jobbigt kanske, men ändå lika bra känner Jag, så slipper jag få upp förhoppningarna på en graviditet med massa symptom som ändå bara slutar i en mens.
Jag är ganska negativt inställd tyvärr till det här. Spännande och roligt javisst, men samtidigt så jävla jobbigt. Trodde ärligt intr att de skulle bli Så psykiskt påfrestande fören nu sista veckan innan start, jag har mått riktigt dåligt psykiskt nu tyvärr. Och de trodde jag inte att jag skulle göra, för i början va de så roligt och spännande allting. Men men. Jag vet ju att allt är värt det i slutändan om man får en liten såklart, så än är hoppet uppe :)
Hoppas din mens inte kommer nånting. Skulle ju värt underbart! Har ni varit i kontakt med ivf som ett andra steg eller hur går ni vidare om mensen dyker upp idag? Håller tummarna åt dig!