Utredning på gång, stötta varandra?
Förstår precis hur du känner dig. Ena mensen känns det rätt så lugnt å sen nästa blir man helt förstörd. Känns verkligen som alla blir gravida omkring en. Å man känner sig så hemsk att den där avundsjukan tar över. Vi är precis som er oförklarligt barnlösa å försökt över två år. Vi börjar ivf i september oktober så det gick snabbare än var jag trodde. Stod ju 8-10 månader på Karolinska men i och med att fler kliniker gör landstings finansierade behandlingar så är kötiden kortare! :) så hoppas det går fort för er också!
Den värsta känslan upplevde jag nyligen, därför jag blev så deppig tror jag. Jag fick reda på för någon dag sedan att jag ska bli moster, min syster är gravid i v14. Det är så hemskt att inte kunna bli genuint glad för hennes skull. Man känner sig som en fruktansvärd person som är så egoistisk och bara tänker på sig själv. Såklart jag är glad för henne, men jag kan inte låta bli att känna en aning avundsjuka.
Jag hoppas det går snabbt för oss också! Vad skönt för er att ändå ha bollen i rullning.