• emhu

Hur startade ditt missfall?

Vet att den här tråden är gammal men skulle gärna vilja veta hur det gick för dig TS? Har det blivit någon bebis än?

Jag är i samma situation som du...lite mensont och små röd/röda flytningar sedan igår. Är i 6+3 idag enligt mina beräkningar

• emhu
    3hjärtan skrev 2017-04-19 17:21:59 följande:

Blev aldrig ngt MF men valde ett sent avbrytande då det visade sig att bebis hade kromsomfel

Åh så tråkigt! Beklagar verkligen!
  • emhu
    3hjärtan skrev 2017-04-19 22:59:40 följande:

Hur är dina blödningar nu? Många ggr kan man blöda utan att det är ngt. Håller tummarna för dig

Hade bruna flytningar igår men inget blod. Ska på vul imorgon...hoppas ju att se ett litet hjärta men har väl ställt in mig på att det inte finns något kvar...har ju iofs inte haft blödningar med klumpar i...

Jag kan återrapportera imorgon vad vi fick se på ultraljudet :)
  • emhu

Var på VUL i fredags där läkaren kunde se en hinnsäck på 7-8 mm men inget foster...för tidigt att se något trodde hon och meddelade att det är ungefär 50/50 chans att det skulle gå vägen.

Fick dock världens mensvärk i lördags och har därefter haft konstanta blödningar. Har inte kommit någonting i bindan utan bara några droppar när jag sitter på toaletten. Blödningarna är dock lite slemmiga (dock inga klumpar) men tror ändå att det är missfall :( ska tillbaka på vul 4/5 så vi får väl se om allt hunnit komma ut tills dess.

Känns så himla jobbigt! Jag har dessutom låg äggreserv så att jag ens blev gravid är ett mirakel...så himla orättvist! Jag försöker dock se det positivt att jag trots allt kunde bli gravid på naturlig väg. Jag har dessutom massa hormonsprutor som ligger och väntar i kylskåpet så nu blir det nog en ivf-behandling innan sommaren istället.

• emhu

Det slutade i ett MA tyvärr :( började blöda ännu mer efter ett par dagar och fick MA konstaterat på gynakuten.

• emhu
    3hjärtan skrev 2017-06-15 23:02:53 följande:

Beklagar

Har ni hunnit börja försöka igen ?

Jag har fått mf nu i V8. Livrädd jag ska börja blöda så mkt att jag måste in.

Beklagar verkligen! Se till att ha bindor med hög uppsugningsförmåga hemma. Jag blev tillsagd att åka in om jag blödde mer än att jag behövde byta binda mer än 1 gång per timme.

Jag har tyvärr låg äggreserv och har just nu inga synliga äggblåsor i äggstockarna så vi har blivit rekommenderade äggdonation. Så det är nog bara för oss att vänta på att vi kommer fram i kön. Vi kommer dock fortsätta försöka hemma trots allt.

Försök nu att ta hand om dig själv. Sörj så mycket som behövs!
Svar på tråden Hur startade ditt missfall?