• 3hjärtan

Hur startade ditt missfall?

Är i v6. Hade en rosa flytning och nu har den ökad till mer röd. Kommer bara efter toalettbesök än sålänge. Har lätt mensvärk men det har jag haft av och till sen jag plussade. Tankarna går ju såklart till att ett missfall håller på att ske.

Hur har det startat för er? Har blödningen smugit sig igång eller blött till på en gång? Smärta?

• Svar på tråden Hur startade ditt missfall?
  • 3hjärtan

Har ej kommit nåt sen i söndags, ( snart 5 dygn) mår illa kräks, brösten ömma. Inte lika mensvärk längre.

Tyvärr får man inga vul här före v12, om man inte blöder jätte mkt eller får smärta i magen

• Loppan84

Ja eller om du går privat istället. Beror lite på var du bor om det finns privat möjlighet, isåfall skulle jag göra det även om det kostar ett par hundra - jobbigt att gå och undra så många veckor.

3hjärtan skrev 2016-08-19 16:12:39 följande:

Har ej kommit nåt sen i söndags, ( snart 5 dygn) mår illa kräks, brösten ömma. Inte lika mensvärk längre.

Tyvärr får man inga vul här före v12, om man inte blöder jätte mkt eller får smärta i magen

• 3hjärtan

[quote=76896629][quote-nick]Loppan84 skrev 2016-08-19 16:52:56 följande:[/quote-nick]Ja eller om du går privat istället. Beror lite på var du bor om det finns privat möjlighet, isåfall skulle jag göra det även om det kostar ett par hundra - jobbigt att gå och undra så många veckor.

[/

Finns inte privat heller. Annars hade jag bokat

• corona
    3hjärtan skrev 2016-08-19 16:12:39 följande:

Jag åkte till gynakuten, hade i och för sig ont och blödde en hel del.. Annars så kan man boka tidiga ul privat här, kostar 500 kr.
  • 3hjärtan

Åkte in för började blöda igen men allt så bra ut! Blodet kom från livmodertappen så var ingen fara med grodan där inne

• emhu

Vet att den här tråden är gammal men skulle gärna vilja veta hur det gick för dig TS? Har det blivit någon bebis än?

Jag är i samma situation som du...lite mensont och små röd/röda flytningar sedan igår. Är i 6+3 idag enligt mina beräkningar

• Froken Lokens

Jag fick tre ma. Med alla började symptom. En försvinna och jag fick rosa/brun-färgade mindre flytningar till de satte igång "aborten".

• Måne09

Jag fick bruna "flytningar" när jag torkade mig efter toa, sen fick jag ont i magen under kvällen, morgonen efter kom allt ut... sen blödde jag i 6 dagar. så mitt mf gick fort. antagligen för att det var ett väldigt tidigt mf. Men jag hoppas det gick bra för dig TS. Ibland kan man blöda ändå utan att nått är fel :)

• 3hjärtan
    emhu skrev 2017-04-18 21:37:36 följande:

Vet att den här tråden är gammal men skulle gärna vilja veta hur det gick för dig TS? Har det blivit någon bebis än?

Jag är i samma situation som du...lite mensont och små röd/röda flytningar sedan igår. Är i 6+3 idag enligt mina beräkningar

Blev aldrig ngt MF men valde ett sent avbrytande då det visade sig att bebis hade kromsomfel
  • emhu
    3hjärtan skrev 2017-04-19 17:21:59 följande:

Blev aldrig ngt MF men valde ett sent avbrytande då det visade sig att bebis hade kromsomfel

Åh så tråkigt! Beklagar verkligen!
Svar på tråden Hur startade ditt missfall?