Kan jag få veta könet i Göteborg vecka 16?
Är sååå nyfiken och storebror är tokig av nyfikenhet
Är sååå nyfiken och storebror är tokig av nyfikenhet
Ja, men de beror helt enkelt på ifall de kan se :) de e aldrig säkert.
Sen är det väl frågan hur pass säkert det är i v 16? Vill du ha så nära 100% svar som det går så gör ett senare ul för att kolla kön
Ja, troligtvis. Var ska du på ultraljud?
Hej! Ja se kan man!
Men menar att om de verkligen säger?
Kollat med en del o de säger inte så tidigt.:
En liten dagstur till Köpenhamn så får du veta kön fr. o.m. 14+0. Kostar 500 dkk.
www.ultralydklinikken.dk/
Vi var där när vi väntade vårt andra barn, i v 13+2 och fick veta att det var en flicka. Kommer åka dit nu när vi väntar tredje också.
Men det finns ställen som gör könsultraljud i Göteborg också. Man behöver inte åka till Köpenhamn...för övrigt berättade de kön för mig på Östra när jag gjorde ultraljud. Inget de håller tyst om ifall de ser det...
En liten dagstur till Köpenhamn så får du veta kön fr. o.m. 14+0. Kostar 500 dkk.
www.ultralydklinikken.dk/
Vi var där när vi väntade vårt andra barn, i v 13+2 och fick veta att det var en flicka. Kommer åka dit nu när vi väntar tredje också.
Jag gjorde rul förra veckan å fick inte se kön :( himla tråkigt.. Inte alltid dom ser det tyvärr ????
Men det finns ställen som gör könsultraljud i Göteborg också. Man behöver inte åka till Köpenhamn...för övrigt berättade de kön för mig på Östra när jag gjorde ultraljud. Inget de håller tyst om ifall de ser det...
Jag gjorde mitt RUL på Näl och de talade om könet utan problem.
RUL görs först i v,19 och helst inte tidigare eftersom de oftast inte kan se allt som de vill se.