• TJ

    Min gravida flickvän vill inte pippa

    Nio dagar sen vi låg senast. Hon skyller på att hon känner sig tjock (sjätte månaden) men jag förklarar att det är hon inte och hon är attraktiv och sen blir hon stressad och kallar mig krävande...vad ska jag göra? Läste i en annan tråd om nån med det här problemet och en som kände igen sig svarade att hon inte hade några känslor kvar så hon gjorde slut och nu har hon en ny man och de pippar varje dag OCH DET VILL JAG INTE SKA HÄNDA MIG!!!

    Är det normalt att de inte vill pippa när de är gravida? Eller är det mig det är fel på? Har ställt den frågan men hon svarar nej om än med en irriterad röst. Fortsätter det såhär överväger jag att hitta ett vänsterprassel, hjälp mig snälla!

  • Svar på tråden Min gravida flickvän vill inte pippa
  • Anonym (!)

    Nio dagar? Förbered dig på att det kan bli många månader framöver utan sex. Det är inte alla gravida som har lust, och absolut inte alla nyblivna mammor. Klarar du inte detta utan vänsterprassel är det nog bara att ta ditt pick och pack redan nu. Ge henne en chans att slippa dig.

  • Anonym (usch)

    Vill du va otrogen efter 9 dagar utan sex? Du är verkligen inte mogen för ett vuxet förhållande eller att bli pappa.

  • Anonym (Eva)

    I vilken värld lever du?Och tror du att hon vill ha sex efter förlossning ?Läs lite information.Sexlivet blir ofta lidande i samband med tillökning .Vanligt och normalt .

  • nicisalou

    För helvete... stackars kvinna. Hon förtjänar så mycket bättre. Och du ska snart bli pappa? Du gör inte dig förtjänt av titeln - och ungen är inte ens ute än! Visa din partner tråden så hon får chansen att se vem du verkligen är och kan skaffa sig ett bra liv med en riktig man istället.

  • Underhill

    Tycker du borde prata med din partner om det hela och försöka förklara din lust. Då kanske ni finner en väg och en okej lösning som funkar utan att det behöver bli jobbigt för någon. Härligt med lust. Ta hand om dig själv ett tag och försök förstå varandras situationer.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Dii)
    TJ skrev 2016-08-17 09:29:47 följande:

    Allting ordnade sig :)


    Vad ordnade sig?
  • Anonym (allvarligt?)

    1. sluta använda ordet pippa så kanske tjejen blir mer sugen 
    2. det kan gå upp och ner när man är gravid, man kan få ha lite längre mellan tillfällen ibland. Det förstår en någorlunda vettig man. Kvinnan kan ha ont, må illa osv. Inte jättekul ha ses då faktiskt.

Svar på tråden Min gravida flickvän vill inte pippa