Hur slutar man tänka på henne?
Hej!
För några veckor sedan fick jag dissen av en tjej som jag va väldigt intresserad utav.
Vi brukade umgås några gånger bara hon och jag och då hade vi det alltid jättekul tillsammmans. Jag trodde verkligen att hon va intresserad utav mig också.
Hon frågade mig om jag ville följa med henne på några aktiviteter och hon brukade vilja följa med när jag kom med förslag på olika aktiviteter.
Vi hade alltid sjukt kul tillsammans och det har hon berättat att hon också tycker.
Jag hade berättat för henne att jag gillar henne men ändå så vill hon umgås på detta vis.
Men det gick lite upp och ner i hennes beteende.
Ibland så låg hon på som fan och kunde skriva hela tiden och i nästa stund kunde det ta hur lång tid som helst för att få ett svar tillbaks.
Men en dag så fick jag ett sms där hon skrev att hon bara vill vara vän och inte ha något förhållande. Jag hade känt på mig att det va något fel den senaste veckan.
Jag hade ju gått runt och undrat hur hon kände men nu fick jag ju svar på det så det va faktiskt en lättnad även om jag blev lite besviken.
Men grejen är den att jag hela tiden har vetat om att hon är en tjej som söker mycket bekräftelse.
Jag vet om och har hört av flera andra killar att hon har gjort lika dant mot dem.
Hon bara "leker" med killarna.
Alla har berättat precis lika dant som jag har varit med om.
Att hon i ena stunden har visat massa intresse men så fort man visar intresse tillbaks så börjar hon dissa. Och när man då slutar skriva till henne så börjar hon skriva massor igen.
Och allt detta visste jag om under tiden jag skrev med henne.
Hur kunde jag va så dum som fastnade i hennes fälla?
Jag tycker det är väldigt drygt av henne att hålla på såhär.
Men ändå så kan jag inte sluta tänka på henne trots att det är flera veckor sedan.
Jag har kanske fått er att tro att hon är en jävligt dryg, kaxig och självisk tjej nu när jag har skrivit det här om henne.
Men det är faktiskt så att hon är den finaste tjej jag någonsin har träffat. Hon är väldigt omtänksam och trevlig. Men det som har gjort att jag gillat henne så mycket är att hon har en så jävla fin personlighet.
Det negativa är ju att hon leker med killars känslor.
Men jag vill inte tänka på henne mer. Hur ska jag göra för att sluta tänka på henne?