• Anonym (Domme)

Pegging?

Hej

Finns det några tjejer här som "peggar" sina killar, och hur var upplevelsen? Är själv dominant lagd, så jag har många gånger njutit av att dominera - och ibland "förödmjuka" - min man, men har ganska nyligen upptäckt pegging och tycker det verkar lite spännande. Funderar också lite på hur jag ska introducera det.

Och killar som blivit peggade, hur upplever ni det?

• Svar på tråden Pegging?
  • MrKudos

Jag har testat. Det känns skönt både fysiskt och mentalt. Avslappnande att bara ta emot. Ibland lite förnedrande beroende på hur tjejen agerar.

Men det är bara sexigt om hon också går igång på det, annars rätt avtändande.

• CatMan
    Tecum skrev 2016-08-22 16:40:24 följande:

Vad är pegging?

Det är när en man blir påsatt av en kvinna som använder en strapon.
  • Tecum
    MrKudos skrev 2016-08-22 16:15:18 följande:
    Jag har testat. Det känns skönt både fysiskt och mentalt. Avslappnande att bara ta emot. Ibland lite förnedrande beroende på hur tjejen agerar.

Men det är bara sexigt om hon också går igång på det, annars rätt avtändande.
    Varför är det förnedrande när en man blir påsatt av en kvinna men inte tvärtom?

Eller är det...
  • Gaskarl
    Tecum skrev 2016-08-22 17:25:08 följande:

Varför är det förnedrande när en man blir påsatt av en kvinna men inte tvärtom?

Eller är det...

Behöver absolut inte vara förnedrande.. Och det skriver han ju också, dock uppfattar jag det ibland att just när det gäller pegging, så vill gärna kvinnan ha en stor, grov strap-on, mycket grövre än en vanlig kuk och det ska gärna tas hårt.. Den genomsnittliga mannen vill nog ta det försiktigt när det gäller att ta en kvinna analt... Jag gillar lek där bak o strap-on men med respekt och vällust, det ska vara skönt..
  • Tecum
    dressyrpiska skrev 2016-08-22 19:14:55 följande:
    Gillar det inte, men kan vara att föredra framför figging.
    Men vtf, vad är då figging?

Trodde att jag visste det mesta om sex men jag är visst rena novisen...:_D 
  • Anonym (Blöt)

Älskar pegging på min sambo.. Blir så grymt kåt av allt han njuter av. Han kommer så skönt av det också. Han själv skäms lite efteråt däremot.

• Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Blöt) skrev 2016-08-22 23:45:42 följande:

Älskar pegging på min sambo.. Blir så grymt kåt av allt han njuter av. Han kommer så skönt av det också. Han själv skäms lite efteråt däremot.

Haha, jo det känner jag igen...
    Vi äger ingen strap on men har andra lekar...
    Just det där att vara hur kåt som helst och sen skämmas lite efteråt, ganska vanligt tror jag när man kör kinky lekar..
  • Anonym (7)

Första gången jag hör det ordet, kul!

Hos oss var det han som ville det, det tog lång tid innan jag smälte det riktigt, var väldigt obekväm. Nu känns det bättre, när jag ser hur han tänder på det.

Svar på tråden Pegging?