• Anonym (Domme)

Pegging?

Hej

Finns det några tjejer här som "peggar" sina killar, och hur var upplevelsen? Är själv dominant lagd, så jag har många gånger njutit av att dominera - och ibland "förödmjuka" - min man, men har ganska nyligen upptäckt pegging och tycker det verkar lite spännande. Funderar också lite på hur jag ska introducera det.

Och killar som blivit peggade, hur upplever ni det?

• Svar på tråden Pegging?
  • Anonym (Man)

Hon brukar ibland sätta på mig med dildo, men den sitter ju inte fast i en sele, så det är ju ingen äkta strapon. Jag tänder på riktigt grov dildo som fyller rejält. Brukar oftast bli en 22 x 15 dildo. Jag tycker det är kanonskönt. Tycker inte det är förnedrande, men det beror ju på kontexten. Hade hon sagt att jag var hennes lilla bög som gillade att bli påsatt i röven, att jag egentligen ville nli uppfylld med sperma från en riktig kuk, hade det ju känts rätt förnedrande. Så man kan ju göra det förnedrande om man vill det.

Ts. Om du ska introducera det, närma dig hans anus med fingret. Håll dig bara utanpå första gången. Området mellan anus o pungen är väldigt känsligt också... andra gången kan du ju köra in fingret (med glidmedel), gärna samtidigt som du suger eller runkar. Funkar det, tar den en liten smal dildo och mycket glidmedel. Kolla av läget, om han tycker det är ok.

Enklast att få in dildo är nog om man står på alla fyra bakifrån, eller ligger ner på magen med en kudde under magen.

• dressyrpiska
    Tecum skrev 2016-08-22 20:28:40 följande:
    Men vtf, vad är då figging?

Trodde att jag visste det mesta om sex men jag är visst rena novisen...:_D 
    Figging handlar också om dominans, vilket kan vara orsaken till att du inte hört.

Gigging har anor ända tillbaks till det antika egypten, där man straffade slavinnor med det.
    Det har också använts för att hästar ska få fin svansföring och mycket i kombination med aga.
    Konkret tar man en ingefära rot och skär till en "plugg" som sedan förs in i ändan, tarmen.
    Väl på plats börjar den svida. Dess mer man rör sig, dess mer svider den.
    Så vid aga så är tanken att man ska göra sig delaktig i straffet och träna sin självkontroll.
    Antingen så spänner man skinkorna när rapp träffar, och då kommer det svida dess mer i rumpan. Eller så slappnar man av, och rappen känns dess mer.
    I praktiken, om agan är lite strängare, så är det en omöjlig uppgift, och det blir en dubbelbestraffning. Och som de flesta vet, så är de mer orättvisa straffen de som tuktar bäst.
  • Bubbelibob

Jag njuter! Verkligen!

Jag är själv dominant och inte undergiven för fem öre!

MEN! Det är härligt att få ta emot och att känna hur kvinnan som sätter på mig - gör sitt allra bästa för att jag ska njuta så mycket som möjligt!

Det är även härligt att se när en kvinna "förvandlas" och känner sig stärkt av att spänna på sig en dildo - hur hon känner sig kraftfullare - har kontroll "tar kommandot och blir AKTIV"!

Jag har fått helt fantastiska orgasmer när "RÄTT KVINNA" som tänder mig på det sättet - sätter på mig!

Speciellt när det är en kvinna som kanske annars är lite osäker, blyg och passiv och hon förvandlas och blir aktiv!

Jag rekommenderar Pegging varmt - för bådas njutning!

MEN - MÄN! Det finns orgasmer som är så intensiva och fantastiska att ni inte kan föreställa er det!

SÅ! VAR INTE RÄDDA FÖR ATT PROVA PEGGING!

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Domme) skrev 2016-08-22 16:08:05 följande:

Hej

Finns det några tjejer här som "peggar" sina killar, och hur var upplevelsen? Är själv dominant lagd, så jag har många gånger njutit av att dominera - och ibland "förödmjuka" - min man, men har ganska nyligen upptäckt pegging och tycker det verkar lite spännande. Funderar också lite på hur jag ska introducera det.

Och killar som blivit peggade, hur upplever ni det?

Tjej, totalt undergiven. Grejen i sig har jag inga problem med men skulle inte vilja göra det själv på min man. Att han är undergiven är helt avtändande för mig
  • wallentin01

Vi är inte så olika. Jag älskar att få min anal särad. Men jag känner mig inte förnedrad. Jag tycker det är skönt. Om en tjej gillar att knulla mig då njuter jag bara mera. Men jag skulle vilja ha en dildo som gör det skönt för tjejen med. Jag vill ju att även hon tycker det är skönt. Å ibland är det skönt att bara ta emot.

• wallentin01

Varför måste allt vara dominant? Varför kan man inte bara njuta? Jag tror inte män dominerar en kvinna genom analt. Å ingen kvinna dominerar mig analt. Jag tycker det är skönt. Inte konstigare än så.

• Anonym (Tråd från 2016)
    wallentin01 skrev 2022-01-08 02:24:39 följande:

Vi är inte så olika. Jag älskar att få min anal särad. Men jag känner mig inte förnedrad. Jag tycker det är skönt. Om en tjej gillar att knulla mig då njuter jag bara mera. Men jag skulle vilja ha en dildo som gör det skönt för tjejen med. Jag vill ju att även hon tycker det är skönt. Å ibland är det skönt att bara ta emot.

Så meningslöst att du puffade upp en 6 år gammal tråd...
    wallentin01 skrev 2022-01-08 03:00:46 följande:

Men varför svarar du då? Ska du klaga så gå å lägg dig i stället.

Du behöver inte puffa upp tråden. Dessutom tror jag inte att någon är intresserad av äckliga detaljer. Finns ingen hetero-kvinna som gillar pegging. Skaffa en pojkvän istället.
  • Anonym
    Tecum skrev 2016-08-22 16:40:24 följande:

Vad är pegging?

Jag tar för givet att det handlar om när mannen ska hålla en golfboll medelst kroppsdel (kan vara olika - på huvudet, på ett finger, på ollonet, mellan tänderna, med röven etc), alltså likt en golf-peg, och den dominanta kvinnan slår en full sving med en järnfemma för att skicka iväg bollen. Ibland inomhus.

Ja, det gör vi ganska ofta här hemma.
    Anonym skrev 2022-01-08 03:44:41 följande:

Jag tar för givet att det handlar om när mannen ska hålla en golfboll medelst kroppsdel (kan vara olika - på huvudet, på ett finger, på ollonet, mellan tänderna, med röven etc), alltså likt en golf-peg, och den dominanta kvinnan slår en full sving med en järnfemma för att skicka iväg bollen. Ibland inomhus.

Ja, det gör vi ganska ofta här hemma.

Tror du på allvar att personen läser ditt inlägg efter 6 år...

Suck. Kan inte moderator stänga denna tråd för fler svar!!
  • Anonym
    Anonym (Tråd från 2016) skrev 2022-01-08 03:46:00 följande:
    Tror du på allvar att personen läser ditt inlägg efter 6 år...

Suck. Kan inte moderator stänga denna tråd för fler svar!!
    Nej. Såg det ut som ett seriöst svar?

Jag fortsatte för att du uppenbarligen redan var irriterad och fortsatt svara redan sedan innan. Det är nämligen så man kan göra om man läst tråden man skriver i - ett fenomen som ju inte är helt vanligt här.

Svara gärna igen!
  • Anonym (Manen med de blå byxorna)

Jag har inte blivit peggad av en strapon men min tjej brukar fingra mig där bak. Jag kommer nästan direkt varje gång hon börjar pilla så det börjar nästan bli skämmigt för mig.

• Anonym (Tjej)
    wallentin01 skrev 2022-01-08 02:34:15 följande:

Varför måste allt vara dominant? Varför kan man inte bara njuta? Jag tror inte män dominerar en kvinna genom analt. Å ingen kvinna dominerar mig analt. Jag tycker det är skönt. Inte konstigare än så.

För att man tänder på det. För mig är det undergivet. Du tycker det är skönt, jag tycker det är sjukt avtändande.
Svar på tråden Pegging?