• nnnnnnnn

Minderårig missbrukare

Bara skriv ihop något snabbt...
    Eller ring, det brukar man kunna göra, tror jag.

Varför inte ta din lilla berättelse och anonymisera den?

Hej! Det är så att jag har reagerat på hur en kille, född 2002, alltså 14år beter sig. Jag är äldre och jag vet mycket väl vilka han umgås med. Var han "hänger" om dagarna. Och nu till det viktiga. Han tar röka. Alltså han tar brunt och grönt (hasch och marijuana). Sedan så är han inte tyst om det, utan han går och berättar det för alla som om han ser det som att skryta. Jag önskar han kunde förstå att han bara förvärrar situationen.. Nu tänkte jag anmäla till socialtjänsten, alltså göra en orosanmälan och det stod att det skulle göras skriftligt och jag vill vara anonym. Även hans storebror har samma problem fast han är över 20 och är mer noga med det han gör så han kan jag inte göra något åt. Så snälla snälla ni, ta denna anmälan på allvar. Han är bara 14år, och det här han gör nu kommer resultera i tyngre droger och missbruk.

/anonym

• nnnnnnnn

Sen fyller du på med namn, adress, personnummer och telefonnummer om du kan dem till personen det handlar om.

Glömde skriva det ovan...

Tex avsluta med:

Anmälan gäller alltså Kalle Kallesson, Kallevägen 11, 111 11 Kallestad , tel: 111-11 11 11 (ev. personnummer)

Svar på tråden Minderårig missbrukare