BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Nytt ultraljud 21 december då ser vi om det finns ngn chans eller om det blivit sämre eller han tom kanske dött redan i magen då. Finns många olika sjukdomar det kan bero på. Och hjärtat kan med vara påverkat. Känns så hopplöst just nu. Gick hem från jobbet idag gråtandes och får vara hemma ett tag tror jag.
Har nyss varit på RUL. En frisk liten pojke som är beräknad att komma 4/5 :) Man blir såå glad!
Beräknad 12 maj. Rul nästa torsdag! Längtar/orolig/förväntansfull och massa känslor! Tror det är en pojk, men vet inte än om vi vill ta reda på kön.
Har nyss varit på RUL. En frisk liten pojke som är beräknad att komma 4/5 :) Man blir såå glad!
Åh så härligt! Längtar till vårt :)
Bebis är frisk! Provet normalt på alla tre trisomier!
Datastrul hos KS som trodde att de lagt ut infon. Västervik trodde med att det låg ute eftersom de inte fick besked att det var negativt och inte ser min portal. Nu i eftermiddag blev det fart på både Lkpg, Vvik och KS och min syackars BM i Vimmerby som ringt om igen till varann innan läkaren äntligen ringde till mig. :D En liten kille är det!
Tänker på er alla som går och väntar på besked från olika tester. Även om jag inte har samma oro som ni så vet jag hur hemskt det är att gå med ständig oro att nåt är fel. Håller alla tummar för att ni får positiva besked! <3
Själv är jag 15+3 idag, sjukskriven resten av graviditeten sen nästan 4 veckor tillbaka då jag fick mitt cerclage. Tycker verkligen att tiden kryper fram. jag hoppas på att december går fortare än november gjorde!