BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hörrni tjejer, en trött liten fråga här. Hur ligger ni när ni sover? Jag är en utpräglad magsovare men det funkar inte lika bra nu när jag snart gjort 17 fulla veckor. Försöker sova på sidan men det är inte riktigt lika skönt. ;)
Hörrni tjejer, en trött liten fråga här. Hur ligger ni när ni sover? Jag är en utpräglad magsovare men det funkar inte lika bra nu när jag snart gjort 17 fulla veckor. Försöker sova på sidan men det är inte riktigt lika skönt. ;)
Sover också på sida med kuddar mellan benen hehe. Ja tycker de är jätteobekvämt med mage nu hihi
Jag har också försökt köra på sidan med ett ben upp, typ framstupa sidoläge. I natt var dock magen lite bökig då vi hade varit på julbord och då saknade jag verkligen mitt magläge. :)

Fina magar tjejer! <3
min kropp verkar fungera tvärtom.. mitt illamående har börjat i vecka 17 dvs förra veckan. Mådde bra under hela förra och det började bra den här graviditeten men tji fick jag.. Kan bara äta kallt och inget varmt1