Inlägg från: GreenSpirit |Visa alla inlägg
  • GreenSpirit

BF maj 2017

Ngn mer som får lite färgad flytning? Fick liioite ljusrosa igår, mer ljust ljust beige.

Inte alls som vid MF så är egentligen inte så nervös, fick lite så i förrgår.

Hade sex i går och inget kom efter det och inget på morgonen så känne rmig lugn.

Men det kanske är normalt med lite flytningar av den sorten i början?:)

• GreenSpirit
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 09:09:26 följande:

Jag har knappt några symtom alls. Lite svullen mage och illamående men brösten känns absolut ingenting .

Va har ni??

Lite svullen mage, molvärk i äggstockarna nästan hela tiden. Ömma bröst, kissenödig hela tiden.

Lite ljust ljust aprikosa flytningar ibland (2-3 gånger) och svullen på insidan när vi har sex.

Är lite osäker men troe jag kanske börjat må lite småilla när jag är hungrig på morgonen.
  • GreenSpirit
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 10:46:53 följande:

Mina test

Överst gårdagen och nedre idag, syns knappt något på nedre

Tror det är negativt tyvärr:(
  • GreenSpirit

Kan du inte köp ett digitalt som svarar direkt? Gravid eller ej gravid? För då spelar ju svaga streck ingen roll:)

• GreenSpirit
    Mela91_t skrev 2016-09-15 11:22:33 följande:

Plusade 8september! Beräknad 21 maj! Första graviditeten, har inte fattat de ännu ???? Har känt av illamåendet och trötthet de senaste dagarna samt svullen över magen????

Grattis!!:)

Väntar också vårat första och vill vra illamående;)
  • GreenSpirit

jag är sååå orolig tjejer!

Vi hade sex igår, inte samlag, men han var där och "grävde" ganska rejält.

Kändes bra, på natten när jag gick upp och kissade kom det blod på pappret.

Inget mer sedan dess trots toabesök med både nummer ett och två.

Gissar att det kanske kommer ngn blodblandad flytning för att allt ska komma. ut om det ligger ngt i gången.

Föelåt för detaljer.

Känns inte alls som när jag fick missfall!

Då hade vi sex och då kom det massa klarrött blod direkt efter och sen sipprade det flytningar innan det drog igång på kvällen och då hade jag kraftiga menssmärtor hela dagen innan.

Nu molar det lite försiktigt som vanligt i äggstockarna och inga flytningar.

Inser att jag får avvakta men är så nervös och orolig!

Om det här går bra stänger jag muffen för ett par veckor.

Snälla, håll tummarna! Vill så gärna ha denna bebisen.:(

• GreenSpirit
    Yopas skrev 2016-09-16 10:41:06 följande:

Det är nog ingen fara!! Så länge du inte har ont eller blöder mycket och får som "klumpar" i blodet behöver du nog inte oroa dig. Lite blod kan komma tidigt under graviditeten just eftersom att blodkärlen blir ytliga och tunna. Jag håller tummarna för dig att du inte märker någon smärta eller fortsatt mycket blödning. Isåfall måste du ringa barnmorskan!!

Men det kommer nog bra!! :)

Känns bättre bara genom att läsa ditt inlägg. Tack!

Går på toa hela tiden fast att det varken gör till eller från.

Att man ska vara så här orolig!

Vill bara att tiden ska gå så att jag vet att det är lugnt.
  • GreenSpirit
    Tussilago6 skrev 2016-09-16 12:00:14 följande:

Det är inte farligt att ha sex när man är gravid, däremot lätt hänt att man blöder lite efteråt pga sköra slemhinnor som yopas skrev. Ta det chill och fortsätt ligga, det är ju skönt juh!

Jag får tänka så. :)

Blir lite nojjig eftersom missfallet började i anslutning till samlag sist.

Men det har slutat helt *ta i trä* och jag ber till alla högre makter att det inte fortsätter eller kommer mer. :)
  • GreenSpirit
    Blomsterfröna skrev 2016-09-16 12:40:27 följande:

Hur vanligt är de att Blöda under graviditeten ?? Jag började idag med rosa och har som mensvärk i nedre delen som strålar ut i svanken

Ingen aning, blödde du ngt med dina tre tidigare?
  • GreenSpirit

Var på toa nu. Ingenting, kom ut en liiiiten liiiten flytning, alltså bara extremt liten på pappret som var knappt färgad, mer åt ljusljus aprikos. Hopps det är från det blod som låg kvar i slidan.

Molande mensvärk.

Svar på tråden BF maj 2017