BF maj 2017
Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe
Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe
Jo då sist låg den och vinka och gjorde små volter. En vilding kanske :) Tror din kommer röra sig mer på kub :) i vilken vecka gjorde du vul?
Här är en också som är trött hela kvällarna ibland på dagarna med :P längtar tills energin kommer tillbaka ^^
Jag går gärna med i en ny fb grupp :)
Min BM ringde igår kväll och meddelad mig att jag hade lite låga Sköldkörtelvärden... och att jag behövde komplettera med 2 ytterligare prover.
När jag var där idag så var jag lite frågvis och fick då reda på att den provet som påvisade mitt låga värde hade 0,04 där gränsvärdet är 3... dem skulle återkomma till mig när dem analyserat färdigt dem 2 andra proverna.
Är det ngn här som varit med om nåt liknande? BM försäkrade mig om att allt var lugnt bara man sätter in medicinering (levaxin) snarast möjligast och att jag inte hade ngt att oroa mig för, men så går man ut på nätet och läser vilket man inte ska göra men hur kan man låta bli.. nu vet jag inte vad jag ska tro.
6 dagar kvar till Kub. Så nervös! Förstod dock att landstinget gör NIPT om man får hög sannolikhet innan fostervattensprov. De känns skönt! Har någon mer KUB nästa vecka?
Jag har sett att en del här gör kub och nipt.
Är det någon speciell anledning till att så många gör det? Jag är 26 och har inget i släkten så jag har inte valt att göra något kub test. Nyfiken
Här syns inget mer än att jag gått upp haha. Ush vägen redan 5 kg mer än innan. Går in i v 13 imorgon. Hårdbantade innan och slutade, då kom kg som en smack /:
Då var kuben avklarad, underbar BM som förklarade allt noga och ingående tog sig verkligen tid och fyllde i "formuläret" tillsammans med oss, svarade på alla våra frågor med vad som kändes som stor kunskap. Hon fick mig lugn till skillnad från förra gången då vi hade en ren skräckupplevelse.
Den här gången hamnade vårt resultat på 1 på 2373 och med tanke på min ålder (37) så får jag anse mig vara nöjd! :) Alla organ såg så fina ut, hjärtat slog och allt var precis som det skulle!!
Nu ska jag bara njuta och tillåta mig vara gravid!
Det var flera som skulle ha sin kub den veckan, önskar alla ett stort lycka till!
Kub om en timme nervöst värre :o