• jooo

BF maj 2017

Teresiat skrev 2016-11-17 20:08:36 följande:

Vi har också sannolikt köpt vagn som vi ska hämta i helgen. Det blev en begagnad syskonvagn som är 2 år gammal. Vi sparar 7000 kr på att slippa köpa den helt ny så det kändes värt.. barnrummet kommer vi börja göra i ordning i februari när julen och vårt bröllop passerat :)

Åh härligt :D ska du med gifta dig?? När då? VI har planerat bröllop till 4 februari sen innan plusset :) håller på för fullt att leta ny klänning. Den gamla går inte på längre /:
  • jooo

Jag äter massa apelsiner och clementiner :D sug efter de hela dagarna!

• jooo
    Teresiat skrev 2016-11-17 21:09:28 följande:

Vad kul!! Yes, vi ska också gifta oss. På nyårsafton. Hade egentligen inte tänkt vara gravid på bröllopet men nu blev det så :) jag hann inte köpa klänningen innan, när jag plussade väntade jag till v 14 och köpte en då som kommer bli perfekt med mage. Klänningen är precis så som jag drömt om :) vilken vecka kommer du vara i när ni gifter er? Hur blir bröllopet, stort och pampigt eller intimt och mysigt? :)

Åh va mysigt på nyårsafton :D vilken v kommer du vara i? Härligt att du hittat perfekta klänningen!! Tycket det är lite klurigt. Men jag var så kär i min gamla /: jag kommer vara i v 26. 70 personer väldigt traditionell!planerade för en riktig håll i gång party efter haha men vi får väl se hur de blir nu ^^ Kommer sakna att skåla i mousserande haha. Hur kommer ni ha ert?
  • jooo

Åh jag längtat tills jag ned känner. Fick in i v 15 idag. Första barnet. Känns som man inte kommer ha en aning om att de är ett fladder från bebis när de är dags.

Jag har senaste dagarna börjat känna av massa ilningar i underlivet (speciellt när ja sitter ner) och andra konstiga diffusa smärtor. Inte så trevligt! :P bröstvårtorna har blivit dubbelt så stora hmm o mörknat. Annars inga symtom :)

• jooo

Jag var och lämnade urinprov idag. Bm misstänker uvi eftersom de ilar regelbundet på mig /:

• jooo
    hope88 skrev 2016-11-22 12:36:02 följande:

V15 imorgon och har gått upp 5 kg men tänker inte så mycket på det så länge bebis kommer nästa vår :)

Har RUL 23/12. Så nervös! Men längtar också! När har ni RUL?

Har åkt på en förkylning så ligger hemma och kryar på mig! Hoppas liten är opåverkad där inne trots min hosta. Hur mår ni?

Vi har rul samma dag :D kl 9 den 23 december! Är på dag 14 + 2 idag! Känner du av något där nere? Jag har alla möjliga diffusa stick ilningar och hugg ibland suck.
  • jooo

Mysigt med alla magar. Här är det nog mest godis i kombo med svullenhet som gör min mage gigantisk haha. Längtar tills det är en ordentlig bebis kula ^^

Mina ilningar har vara borta en dag, skönt kanske inte är uvi. Dock har ligamentetn börjar spännas /:

• jooo

Ursäkta kaoset i både rum och mig, nyvaken hehe. Här är min tjockis /kanske bebis mage.
  • jooo
    Axioria1 skrev 2016-11-23 20:20:13 följande:

Är väl mest så för min del med men tänker att de är liiiite bebis oxå och att livmodern puttar upp andra organ osv så att magen blir att se lite större ut. För än är ju livmodern inte så väldigt högt upp (för mig iaf är v 16).

Hihi ja :) åh tänk när vi känner de små liven o inte behöver analysera :)
  • jooo

Åh mysigt att ni känner lillen. Här bara väntas o väntas det. V 16 imorgon :)

Svar på tråden BF maj 2017