Inlägg från: celavie1 |Visa alla inlägg
  • celavie1

Bf april 2017

Hej jag blir gärna med här. Jag väntar första barnet. Känns helt omtumlande. Är 40 år och har försökt få barn i 5 år. Efter 2 IVF försök och 1 missfall i maj lyckades vi på "normal" väg. Beräknad födelse i början av april. Jag och min sambo vågar knappt hoppas men vi är så klart överlyckliga. Fick göra vul i vecka 7+2 och ul 9+3. Allt såg bra ut så nu börjar det gå in i huvudet att det faktiskt är en liten där inne.
    Har haft en del symptom sedan vecka 7. Är faktiskt lite glad för dem för då känns det mer verkligt 

• celavie1
    Carrolkpg skrev 2016-09-03 19:59:34 följande:

Mina smärtor berodde på utomkvedshavandeskap :(. Opererades inatt och hade fruktansvärt ont. Nu är jag hemma igen och ska läka innan det är dags att tänka på nytt pyre. Lycka till nu på era bebisresor :). Kram Carro

Vad tråkigt och läsa. Hoppas du läker fint och hittar kraft att testa snart igen 
  • celavie1

Någon mer som har ökad hunger?

Jag kanske inte äter mer men när jag blir hungrig måste jag ha mat direkt annars funkar ingenting. Småäter frukt mellan måltiderna.

Märks att någon annan nallar i mina energidepåer :)

• celavie1
    kangaroo skrev 2016-09-11 22:56:55 följande:

Hej!

Den här tråden verkar inaktiv, började skriva i den andra - den heter samma fast har typ 500 inlägg..

Riskakor var ett bra tips, jag har svårt att hitta bra grejer att äta mellan måltiderna. Använder också seaband, de funkar men hjälper inte mot de värsta vågorna av illamående.

Coolt att du kör själv - du har ett barn sen tidigare alltså? 

Ja den här tråden är väldigt tyst. Vilken tråd skriver du i?
  • celavie1
    kangaroo skrev 2016-09-11 22:56:55 följande:

Hej!

Den här tråden verkar inaktiv, började skriva i den andra - den heter samma fast har typ 500 inlägg..

Riskakor var ett bra tips, jag har svårt att hitta bra grejer att äta mellan måltiderna. Använder också seaband, de funkar men hjälper inte mot de värsta vågorna av illamående.

Coolt att du kör själv - du har ett barn sen tidigare alltså? 

Ja den här tråden är väldigt tyst. Vilken tråd skriver du i?
Svar på tråden Bf april 2017