• Fian88

Gravid??

Om du testade dig för 7 dagar sedan men mensen beräknades komma för 2-3 dagar sen så var det antagligen för tidigt att testa, ägget kanske inte ens hade fäst än. Så säger som ovan, ta ett nytt test och med morgonurin:)

• Fian88
    Hannapanna08 skrev 2016-08-29 18:09:18 följande:

Jag gjorde ett test idag som visade possessivt! ???? Är i vecka 4-5! Ska skriva in mig på Danderyd prima liv i oktober sa barnmorskan jag pratade med ????

Tack för era fina och bra svar!

Grattis!! Du har en spännande och omvälvande resa framför dig:). Väntar själv mitt andra barn och såå mycket lugnare den här gången haha;)
  • Fian88
    Hannapanna08 skrev 2016-08-29 22:01:57 följande:

Tack så mkt fian88!! Jag har inte riktigt smält de än men är jätte glad!! Hur var din första graviditet? Och hur långt gången är du med baby nr 2 :)

Min första var väldigt bra! Inga krämpor alls förutom en del foglossning sista veckorna:). Den här graviditeten mådde jag illa fram till v 13-14, haft halsbränna och började känna av fogarna redan i v 18-20, även lågt hb så har varit väldigt trött (tar starkare järntabletter nu och hoppas dom gör susen). Pojkar båda gångerna ska jag tillägga:). Är i v 27 nu:)
Svar på tråden Gravid??