• vi259

Fler som planerar en "sladdis" 2017?

Får man hoppa in här även fast minsta bara är snart 7? har 4 barn mellan 7-11 men ingen gemensam än och nu känner vi oss redo. Är 27 och 40 år.

Vi har nyss börjat och borde ha bim inom 7-12 dagar då jag har lite olika i mensen. Men oj vilka symptom jag redan har

• vi259

Jag funderar också väldigt ofta! Äntligen får man sova hela nätter, kan ta sovmorgon och barnen är självgående.

Kommer ihåg vad äldsta flickans fritidspedagog sa när hon började 6 års. Vänta bara tills sista börjat skolan då kommer du vilja börja om. Just då skrattade jag åt henne då vi hade två 2 åringar i huset. Nu 5 år senare står vi där. När minsta vart lämnad på första dagen i 6års bestämde vi oss. Nu blir det en till haha

• vi259

Har bim på måndag-onsdag. Ömmande bröst rejält plus känslan som jag hade just då mjölken rann till under amningen. Ont i magen till och från och gubben klagar på mitt härliga humör. Men vet att det lika gärna kan komma mens istället.

• vi259

jag är på bim+2. negativa test och bara ont i brösten o mensvärk konstant. blir ett nytt test imorgon.

• vi259
    Steffii skrev 2016-09-23 09:36:53 följande:

Hur gick gjort nåt test? Hoppas, hoppas för din skull!!! :) Är på bim -4 ca gjorde ett test då jag inte kunde hålla mig, men inget streck :( känner mig inte de minsta gravid så blev nog inget denna månaden heller......

Alltså jag skule vilja säga att jag är gravid!! Tog 3 test på 18 timmar igår haha. (testgalen javisst) fick något riktigt svagt på första och det sista hade tom ökat!! Gubben tror inte på det då det inte är lika starkt som kontrollstrecket. Ska pröva nu vid 12 igen samt spara ur in o testa digitalt i em. Jag hoppas verkligen!

Behöver inge betyda något att drt är minus nu. Bim+3 började jag få svaagt. Håller tummarna agt du plussar utan symtom: )
  • vi259

Dagens resultat. Sååå svagt på billiga testers så det knappt går att få på bild. Men cb levererar. Båda testen är tagen med samma urin

• vi259

tack=) är så chockad och tror inte det är sant. ibland kommer paniken lite också vad har vi gjort alla barn är ju så stora haha. 
    håller tummarna att det är fler av er som plussar så vi kan göra en fortsättningstråd om sladdisar=)

Svar på tråden Fler som planerar en "sladdis" 2017?