Inlägg från: Mariiieee |Visa alla inlägg
  • Mariiieee

Fler som planerar en "sladdis" 2017?

Hejsan

Hoppar in i tråden jag också. Jag och min pojkvän planerar in en sladdis ???? Jag har två barn sen innan med en annan pappa. De är snart 12år och 9år. Det här med sladdis ska bli väldigt spännande! Spiralen åker ut på onsdag ????

• Mariiieee
    Nr3sladdis skrev 2017-02-06 16:54:13 följande:

vi har också 2 barn innan 12 och 14 så det blir en rejäl åldersskillnad. Jag har inte fått tid för uttag av spiral väntar på att BM ska återkoppla, sen är det bara att hoppas att det ska gå undan. Har haft spiral i 9 år så det kan ju kanske ta sin lilla tid innan något händer. 

Vi har inte sagt något till någon så det kommer att bli en himlans överraskning för ALLA när det händer.  

Men jag ser fram emot det. 

Har också haft spiral länge, typ åtta år. Aldrig bytt ut den ???? Så jag antar att kopparen är slut för många år sedan ????????????
  • Mariiieee
    Nr3sladdis skrev 2017-02-06 17:25:31 följande:

Jag har hormonspiral och den ska man byta var 5:e år, vet inte hur kopparspiral fungerar tyvärr... 

Den ska bytas ut vart femte år den också. Jag har inte haft någon anledning till att byta ut den. Men nu när jag och mitt hjärta ska skaffa en sladdis så åker den ut.
  • Mariiieee
    Nr3sladdis skrev 2017-02-06 17:58:55 följande:

Spännande får hoppas på att det blir snabbt plus.  

Jag hoppas Bm hör av sig snart om en tid så jag också kan få plocka ur den och sätta igång med nr 3. 

Kan du inte ringa och boka tid? Hoppas på snabbt plus för er också.
  • Mariiieee
    Nr3sladdis skrev 2017-02-07 20:39:03 följande:

Jo men hon har så knepiga telefontider, men har jag inte hört något innan fredag så blir det nog att ringa så det händer något... Blir tokig av att vänta. ????????

Att bara vänta driver en till vansinne. Min spiral åkte ut idag. Känns fantastiskt skönt att den är borta. Nu kan vi köra på riktigt.
  • Mariiieee
    Nr3sladdis skrev 2017-02-08 13:40:14 följande:

Inte frågetecken det var en gubbe med solglasögon. ????

Får också massa frågetecken när jag ska lägga in smilisar. Den som väntar på något gott... Väntar för länge ????
  • Mariiieee
    Nr3sladdis skrev 2017-02-08 14:27:28 följande:

Vi är väldigt funderande människor kanske. ;)

Ja det är vi nog :)
Svar på tråden Fler som planerar en "sladdis" 2017?