Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: SFSpappan |Visa alla inlägg
  • SFSpappan

Otrohet via sms/snapchat

Hej! Behöver lite vägledning i livet så kollar lite här vad ni tycker jag ska göra.

Jag och min sambo har varit tillsammans i 12 år nu och för 1 månad sen fick jag reda på av en annan att min sambo skickat och tagit emot nakenbilder av en annan man.

Tydligen ska detta ha skett för 2 år sedan.

Är många som vetat om detta (inkl. Min mor och syskon) och inte kunnat säga nå till mig även om dom försökt säger dom.

Jag har frågat ut henne men får till svar att hon inte minns vad som är skickat och vad som skrivits. Fick oxå reda på att på någon bild hon skickat så skrev hon "jag saknar dig eller din ..."

Men de minns hon förstås inte.

Sen nu för 2 veckor sedan fick jag reda på att hon skickat men en till snubbe och ställde då frågan till henne så här " nu ska jag kolla om du är helt ärlig mot mig, vem är de du pratar med på snapchat? Hon svarar och visar sina kontakter.

Då säger jag: nu får du en sista chans på att vara ärlig. Vem har du pratat med och nu tagit bort från listan? Hon: ja de är ......... (killens namn). Detta var ju en ren chansning när jag frågade.

Okej sa jag och fråga varför hon tagit bort han?

Hon: jag visste att de skulle bli bråk om du fick reda på de.

Sen har jag kollat på både instagram och på Facebook vad hon gillar och hon gillar väldigt många av hans bilder.

Långt skrivet och de finns lite mer å skriva men orkar inte just nu.

Vad skulle ni gjort i detta läge? Hur ska man kunna lita på henne igen när hon fått flera chanser att svara ärligt.

• Svar på tråden Otrohet via sms/snapchat
  • SFSpappan

Tack för ditt svar.

Jag har vet inte vad jag ska göra. Jag går å grubblar på det som hänt dagligen.

Vi har 2 barn tillsammans och vill samtidigt inte förstöra för dom.

Känslan jag har nu är att jag inte kommer kunna lita på henne igen då hon ljugit för mig i 2 års tid.

Kanske är som du säger att hon är en sån som inte klarar sig med den uppmärksamheten hon får av mig. Visst jag är lite dålig på den fronten då jag är väldigt upptagen med skift jobb och sen är mycket med barnen på fritiden. Frågan är hur länge jag vågar gå å tänka på ett beslut innan jag själv går in i väggen som står bakom hörne?????

• SFSpappan

Tanken har slagit mig att göra de men frågan är om hon kan vara ärlig där.

Är sjukt rädd att bli sårad igen.

Hon säger själv till mig att hon inte kommer göra om detta men vad vet jag.

Har fått väldigt dålig självkänsla efter detta och vågar som sagt inte lita på någon. Parterapi kanske är enda utvägen eller sätta . på förhållandet. Är kluven.

• SFSpappan

Japp min mor och mina syskon och vänner har vetat om detta utan att sagt något. Nä galen blir jag inte snarare jävligt sårad.

Ja hon har träffat dom men jag har inte varit med så vet inte om mer har hänt. Ibland känns de som att hon ljuger men magkänslan säger nå helt annat.

Det är pga magkänslan som jag fått reda på allt som hänt oxå.

Förstår hur du menar med att dumpa henne men de är duktigt svårt när vi har 2 barn ihop.

• SFSpappan

Som de är nu har jag inte pratat med mina syskon eller mor sen detta hände.

De är mina barn och dom är 4 och 2 år gamla.

Känslan säger att de hänt mer än hon sagt. Men hon förnekar de så fort jag ställer frågor.

Jag ska prata vidare med henne ikväll när barnen lagt sig så får vi se vart de leder.

Har ni nå tips på hur och vad jag ska ställa frågorna?

• SFSpappan

Hej igen!

Har inte kollat forumet nå den senaste tiden.

Vi har pratat en hel del men jag får inte fram om de varit nå mer än de som sagts tidigare.

Jag går 24/7 å tänker på detta å på vad jag kan göra för att få reda på mer.

En sak känns lite bättre iaf och de är att hon smyger inte med sin mobil längre och vinklar inte undan den när hon får mess/snapchat eller nånting.

Frågan är ju vad jag kan göra nu????

Svar på tråden Otrohet via sms/snapchat