Otrohet via sms/snapchat
Hej! Behöver lite vägledning i livet så kollar lite här vad ni tycker jag ska göra.
Jag och min sambo har varit tillsammans i 12 år nu och för 1 månad sen fick jag reda på av en annan att min sambo skickat och tagit emot nakenbilder av en annan man.
Tydligen ska detta ha skett för 2 år sedan.
Är många som vetat om detta (inkl. Min mor och syskon) och inte kunnat säga nå till mig även om dom försökt säger dom.
Jag har frågat ut henne men får till svar att hon inte minns vad som är skickat och vad som skrivits. Fick oxå reda på att på någon bild hon skickat så skrev hon "jag saknar dig eller din ..."
Men de minns hon förstås inte.
Sen nu för 2 veckor sedan fick jag reda på att hon skickat men en till snubbe och ställde då frågan till henne så här " nu ska jag kolla om du är helt ärlig mot mig, vem är de du pratar med på snapchat? Hon svarar och visar sina kontakter.
Då säger jag: nu får du en sista chans på att vara ärlig. Vem har du pratat med och nu tagit bort från listan? Hon: ja de är ......... (killens namn). Detta var ju en ren chansning när jag frågade.
Okej sa jag och fråga varför hon tagit bort han?
Hon: jag visste att de skulle bli bråk om du fick reda på de.
Sen har jag kollat på både instagram och på Facebook vad hon gillar och hon gillar väldigt många av hans bilder.
Långt skrivet och de finns lite mer å skriva men orkar inte just nu.
Vad skulle ni gjort i detta läge? Hur ska man kunna lita på henne igen när hon fått flera chanser att svara ärligt.